|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-radio/andet-tilbehor-tv-radio/SSG2200KRXC/samsung-3d-briller fandt dem her, det er jo perfekt... fedt de kan oplades via usb
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
De er nu meget søde. Så synes de små, sikkert at det er mere sejt.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
lige præcis... så skal der shoppes tv, og briller og xbox og playstation, og en masse rock band instrumenter, og singstar ting... og playstation move... playstation 3d bluray kører vel godt gør det ikke.... kan man koble en wd tv live til det tv, og så kører 3d blu-ray - hmmm nok lidt off-topic... sorry. Eller mankan måske koble en usb harddisk til tv´et og så se 3d via den, eller forventer jeg for meget...
|
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Der er ikke rigtig noget du kan optage i 3D. Jeg ved ikke om, den model kan optage på usb-hdd.
Du bestemmer jo selv om det er off-topic. Du har selv oprettet denne tråd.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
den skulle ikke optage det, men afspille en 3d blu ray fra en usb-harddisk... mon dette er muligt :-) og kan playstationen bruges som en rimelig 3d bluray afspiller ???
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er jeg ikke lige inde i. Jeg køber bare de 3D film som kommer. En ps3 skulle være ok til 3D. Den kan så ikke, sende hd lyd over, samtidig med 3D i din forstærker. Hvis du har hd lyd selvfølgelig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
det er ikke til mig selv, så ville jeg have hd lyd til min forstærker, men til dette projekt er det nok kun tv´et der leverer lyden....
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen så er en ps3 fuldt ud lige så god. Og så er det jo en spillemaskine samtidigt.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |