|
TV til bedstemor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jjkongen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2016 kl. 21:05 |
Hejsa
Købte et fint 42" LCD panasonic tv(TX-L42B6E) til bedstemor for 4 år siden, men nu er det stået af, og forståeligt nok vil de fleste reparatører have minimum 500 kr. for at kigge på det, så jeg er på udkig efter et nyt tv til hende. Hun er snart 90 og synet og hørelsen er ikke den bedste. Kravene til det nye tv er derfor 48-55" behøver ikke smart tv behøver ikke UHD god og klar/tydelig lyd behøver ikke at have gode farver Gerne store tal på fjernbetjening ala panasonic. skarpt billede. priside ca. 3500. Jeg har kigget på flg: SHARP 55" TV 55CFE6242 på tilbud hos Bilka til 3499 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Af de 3 så LG
Philips ville jeg undgå. Men læs selv historier på nettet om dem. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
Hej. Hvis du vælger LG kan du få en lidt bedre model for 300 kr mere: Det har 3 x HDMI, Bedre energimærke osv. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Find 1500 mere og køb et Panasonic TV, der opfylder alle Bedstemors krav:
http://m.pricerunner.dk/pl/2-3144642/TV/Panasonic-Viera-TX-49DX600E-Sammenlign-Priser |
|
![]() |
|
jjkongen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Jeg indleverede det gamle TV til reparation, desværre var det ikke muligt at skaffe stumperne til reparationen, sørgeligt for et 4 år gammel tv.
Det viste sig at de gamle øjne syntes bedst om et 55", så jeg har bestilt det LG tv der er på tilbud hos Føtex i denne uge: https://www.foetex.dk/elektronik-spil/tv/alle-tv/lg-ultra-hd-tv-55uh615v/p/100234461?event=32&point=1 Hvad sker der i grunden for Panasonic, de var flået af væggen i Elgiganten og Bilka og ville ikke komme på lager igen?
|
|
//JJ
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Måske mindre avance med Panasonic end de andre mærker. Jeg undrer mig også hvorfor fam DK ikke kan købe Panasonic i varehusene.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |