recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV til blueray/PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV til blueray/PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Status: Offline
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Emne: TV til blueray/PS3
    Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 20:38
Hey. Som skrevet i overskriften. Jeg søger et TV til min ny indkøbte PS3 og til Blueray + almindelig tv zapperi. Har søgt en del på jeres forum, men synes der er sååå meget at vælge imellem. Mit budget er 5000 til 7000kr Den skal være 42" og jeg sidder ca 2.5-3m fra tv'et

Har selv et gammelt LG 42 plasma, kan ikke huske hva model, men synes den er ved at virke træt i det i forhold til det nye som er på markedet, men den er også lige omkring de 3 år gammel.

Skriv hvis i skal bruge mere info
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 22:49
Har kigget lidt på

Panasonic TX P42G10
Panasonic TX P42G10E

Men er der nogen som kan forklare mig forskellen på disse 2 ? Udover prisen
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 04:50
Oprindeligt skrevet af Leska Leska skrev:

Har kigget lidt på

Panasonic TX P42G10
Panasonic TX P42G10E

Men er der nogen som kan forklare mig forskellen på disse 2 ? Udover prisen

Ikke noget dårligt valg. ....hverken til PS3 eller Blu-ray. Godt pris/ydelses forhold.

E'et i "TX P42G10E" indikerer at det er den pan europæiske udgave af TV'et. Det manglende E kan bare være en forglemmeste fra de forhandlere der ikke angiver E'et, men det kan omvendt også dække over en anden model hvor der så kan være små forskelle i spil.

F.eks har TX P42G10B (den Britiske udgave af TV'et) [i hvertfald ikke ikke i den firmware den først shippede med] en tilgængelig gamma control på bruger niveau uden om service menuen. 

Det er angiveligt heller ikke alle udgaver af TV'et der har både DVB-t OG DVB-c MPEG4 tunere på samme tid. Så vær også opmærksom på det forhold ihht dine behov før du køber.

Redigeret af TBC1 - 03-Oktober-2009 kl. 04:57
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu