|
TV til Boxer med optagemulighed. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har ret i at CA-modulet måske også kan give udfordringer om 1,5 år, men så er det trods alt overskueligt at skifte.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4742 |
Kun hvis der så findes noget at skifte til. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Panasonic er vist eneste producent der pt. har TV modeller med plads til to kortlæser moduler. Det er ikke lykkedes mig at få TV til at afkode to ting samtidigt med et enkelt Boxer modul, eller prøvet Boxer CI moduler, der tillader det med tv-bokse for den sags skyld.
Så eneste bud jeg har er Panasonic FX780 eller deres OLED modeller med to CI moduler monteret og to Boxer kort.
Redigeret af digitalt.tv - 12-November-2018 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Hvad får dig til at tro at Boxer ændrer kodning blot fordi de går over til HEVC? Det kan jeg nemlig ikke forestille mig, da det vil pålægge deres kunder en urimelig udgift til et nyt CA modul. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4742 |
Hej fltk. Du har ret. Jeg skulle nok hellere have brugt ordet Komprimerings Ændring. Jeg tror at grunden til at jeg kom til at skrive kodnings ændring er nok, at HEVC er en forkortelsa af High Efficiency Video Coding. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det har jo ikke noget at gøre med krypteringen, det er komprimeringen det handler om, den er mere effektiv end den MPEG-4 der bruges nu.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |