|
TV til dame på 90år |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv for nogle år siden købt og opstillet et Panasonic PX80 i 42 ", hos en dame på 90 år. Hun er stadig den dag i dag meget glad for det, og specielt størrelsen er hun glad for. Husk nu på, at en fladskærm ikke fylder så meget i dybden, som de gamle skærme.
Hun kører også med teleslynge, som jeg har tilsluttet en Samsung-boks, da tvét ikke har indbygget DVB-C tuner. Dette giver også mulighed for at skrue op og ned for teleslyngen... De eneste knapper de skal lære at bruge er: Tænd/sluk, skifte program og volumen. De har jo ikke brug for at skulle ind i menuerne og rode, når det først er indstillet og sat op.
Redigeret af Supergris - 12-August-2012 kl. 16:15 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
solgte også mit px80 til en på 70 og har det stadig væk
fordi man er 90 behøver de vil ikke have et sort/hvid tv på 26 tommer
eller dårlig billedekvalitet når hun er vandt til et billederør, så vil et plasma ikke være nogen større omvæltning phillips lavede gode tv en gang, så nej dem have jeg holdt mig fra når man ser dårligt vil et 42 tommer være langt at foretrække Redigeret af xcardman - 12-August-2012 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Under 4000 kr for 42px50:
|
|
![]() |
|
eHesel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
Jeg har selv lige foræret min mormor et Grundig 32" tv til hendes 80 års fødeselsdag, og det er hun allerede blevet vældig godt tilfreds med. Synes faktisk også der står et ganske fint billede på det, og det rimelig let at betjene. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32VLC9141T2/grundig-32-lcd-tv-32-vlc-9141-t2
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Jeg synes nu både LG og Panasonic er rimelig nemme at betjene. Med Panasonic GT50-serien får hun en rigtig god fjernbetjening med store knapper, hvor det også er muligt at tænde for lys, hvis det er lidt mørkt og hun har problemer med at se.
Jeg har kun erfaring med ældre Samsung LCD TV, hvis det skal være Samsung, men det var IKKE brugervenligt. Sony synes jeg også er ret brugervenlig. Redigeret af SoundWave - 13-August-2012 kl. 06:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |