Mine forældre skal have nyt tv og jeg er kommet med gode råd. Ud fra at fjernsynet ikke skal være for stort og de er villige til at bruge op til 10000, så har jeg rådet dem til et panasonic p42vt30.
Men så kom min mor i kløerne på elgiganten, som dels mente at det fjernsyn er alt for stort for dem og dels at plasmaskærme er helt uegnet til fjernsynsseening om dagen og i stedet anbefalede dette for mig ukendte LED fjernsyn: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/32SL863N/toshiba-32-led-tv-32sl863n
Min mor er den der er mest skeptisk overfor pris og størrelse, så hun er vilig til at tro sælgeren, så nu har jeg brug for modargumenter, ikke mindst fordi min far gerne vil have 3D. Men hvis jeg er forkert på den, så er jeg også villig til at ændre mening. Så jeg er modtagelig overfor alt, men især.
-Fordele ved hhv Panasonic´en og Toshibaen.
-Er det virkelig et STORT problem med plasma om dagen?
-Hvad er den optimale afstand til et fjernsyn ift billedstørrelse? Jeg har set 6* skærmhøjde nævnt.
og
Hvis jeg endelig skal komme min mor i møde, hvad er det bedste køb af et LED på 32-37”? Det skal som minimum have HDD optagermulighed (inkl mulighed for at spole i live tv) og 3D.