|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plastmager ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 26-September-2009 kl. 18:59 |
hej jeg håber en eller anden kan hjælpe mig, jeg har et samsung plasma med et hdmi1 og et hdmi/dvi stik og har købt et kabel hdmi og dvi og en adabter fra dvi til vga men det virker ikke min bærbar er en acer 7220 tvét skriver ingen signal Håber en kan hjælpe mig med hvad jeg gør forkert |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Adapteren er vel til DVI-A, som sådan set bare bruger DVI kablets ledere som et VGA kabel. Det laver ikke nogen VGA -> DVI konvertering. Jeg formoder at din bærbare har VGA output?
Har dit TV ikke en VGA indgang? Redigeret af JesperLund - 26-September-2009 kl. 21:04 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
plastmager ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
hej nej nit tv har ingen vga kun hdmi
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Nej mit tv har ingen vga indgang og min bærbar vga udgang. mit tv har kun HDMI og en HDMI/DVI hvad skal jeg gøre
![]() |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Har din bærbar TV-out?
Så kan det lade sig gøre via en scart indgang i TV-et.. Ellers skal du ud i at at finde en egentlig konverter-enhed... Jeg kunne forstille mig noget i den stil: http://www.av-connection.dk/?CPage=PView&ML=873& TransportGroupID=9&DirID=1&SPicID=958&DPicID=467 Redigeret af avh - 27-September-2009 kl. 10:14 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |