|
TV til sommerhus - skift mellem DVB-S2 / DVB-T2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jobbe104 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2020 kl. 13:49 |
Hej
Jeg søger et billigt TV til sommerhus. Størrelse mellem 39-43". Da der både er tyske kunder og danske kunder, er det vigtigt at der er nemt skift mellem kanaler på antenne og satellit (19,2E Astra) - evt med en favoritliste der kombinerer antenne og satellit. Og gerne nem mulighed for at indlæse alle kanaler i tilfælde af nulstilling Har I nogle erfaringer med de billige TV der opfylder det krav ? Pft. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke der findes et TV hvor du kan have antenne- og parabolkanaler i én liste. Den mulighed findes mig bekendt kun i Linux combo bokse. Men på et TV er det trods alt ikke særligt besværligt at gå ind i menuen og vælge tuner med dertil hørende kanalliste. Der er indtil flere billige TV her https://www.bilka.dk/all-products/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/c/tv?click=100536846&p=1 Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |