|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 16-August-2007 kl. 22:38 |
Står og mangler et Lcd Tv til mit soveværelse. Hvad har i af foreslag. Umiddelbart skal det max. være en 26" |
|
De Herligste hilsner
Erling |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Et TV som flere gange er blevet fremhævet, som god kvalitet på analog, er JVC LT-26A80SU (sølv) og JVC LT-26A80ZU (sort). Det blev rost i TV2's morgen-tv for nylig, og i en form for test i BT i sidste uge blev storebror i 32" en af de to vindere. 26" udgaven koster omkring 5000 kr, og 32" udgaven koster omkring 6000 kr. Plus lidt fragt hvis man handler på nettet. Jeg købte 32" udgaven til mine forældre forleden dag, og det er et fint TV. Det er et af dem man kan holde ud at se på. Mange TV nede i de små størrelser er der gjort for lidt ud af, både billedkvalitet (flimmer, grums osv), kontrast, gengivelse af sort og betragtningsvinkel. Det er ofte prisen der går forud for kvaliteten, men de nævnte A80 modeller fra JVC er gode til prisen. Find JVC hos forhandlere som GodPris og Justbuyit /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |