|
Tv til svigermekanikken.... Samsung |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
M.Olesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2013 kl. 19:51 |
Hej,
svigermekanikken mener, at det skal have nyt tv, i stdet for deres gamle B&O billedrørs fjernsyn, hvor tuneren har set bedre dage ![]() De har allerede et lille Samsung i soveværelset, og vil gerne have et Samsung igen, hvilket jo giver mening, da de nu kender fjernbetjening m.m. De har være hos en forhandler, hvor de var meget tætte på at slæbe et UE40F6675 til 7500,- med hjem, men ville lige høre min mening først. Nu er hverken Samsung eller LED min stærke side (Har Panasonic og plasma ![]() Som jeg ser det, ville det nok være bedre at ofre 500,- mere, og så købe et UE40F8005 i stedet, da de så få et serie8 tv med en del bedre muligheder og bedre lyd. Er jeg helt hen i vejret med det forslag? Det skal også have en BD-afspiller, og er her anbefalet en BDF8500 - her er jeg helt blank, da det er en del år siden jeg har ejet en sådan, så hjælp.......... Deres væg er imidlertid ikke bred nok til et 40-tommer, så de skal have en gulvstander - hvad skal man vælge her, hvis det også skal kunde holde BD-afspilleren, og ikke vælte, når børnebørnene tåger rundt....
Redigeret af M.Olesen - 11-November-2013 kl. 19:55 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et 7 eller 8000 serie vil være at gå efter, lyd, tja det er ikke at skrive hjem om, extern er lyd at foretrække. Helt fint med den BD spiller. Gulvstander, hvis den bordstander jeg købte er noget at gå efter, som er solid og står godt fast, så er det i omegnen af Kr. 4000.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Godmorgen. Jeg er den glade ejer af et 40" samsung der er placeret på en original samsung stander, hvor der på standeren er placeret en glashylde til f.eks. Afspiller. Foden på standeren er udført som bordstanderen. Dukanfinde den på nettet eller spørge i forretningen. Jeg tror jeg gav ca. Kr. 2.000,- for 3 år siden.
Jeg kan varmt anbefale denne løsning, der både er rigtig pæn og velfungerende. Tv passer endvidere umiddelbart på standeren. Betragt det som et forslag. Mvh |
|
john hansen
|
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Hej igen, jeg glemte at sige, at jeg endvidere umiddelbart under tv har placeret en samsung soundbar, dr leveres med beslag til fast gørelse på standeren, altså ikke noget hokus pokus. Jeg tror den hed hw 450. Den passer i bredden til et 40" tv.
Det løfter lyden en hel del. Det var det hele. |
|
john hansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |