|
Tv tænder og slukker selv |
Besvar |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2024 kl. 17:02 |
Så ved du hvad du skal kigge efter, så er det bare at gå igang med et større TV.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er jo lige det! Principielt kan det forekomme begge steder, så der skal åbnes op for at se dem.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
I tv eller box. Tv,et er sgu et monster at få på værksted
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder nu nærmere som tørre elektrolytter i strømforsyningen.
|
|
|
|
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er den gal igen med mit Samsung tv. Det tænder og slukker selv så snart jeg vil se tv. Det er modellen qe75q7fna og ca. 3-4 år gammel. For 1,5 år siden blev det repareret sidst. Der tændte det af sig selv. Det var et nyt kabel der skulle til. Denne gang mistænker jeg hdmi boardet da det især er når jeg ser tv via det. Jeg er så træt af et så dyrt tv skal repareres igen. Måske jeg bare skulle droppe det eller købe en ny one Connect box. Er der nogle der har gode råd?
Mvh. Jesper
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |