recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV trådløst til projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV trådløst til projektor

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:05
alle DVB-C bokse med HDMI kan jo bruges? du skal så bare købe noget trådløst HDMI.

http://www.av-cables.dk/traadloes-hdmi/
Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2011
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:31
Tilslut Chromecast til projektorens HDMI input og stream til den fra enhver computer i hjemmet. http://chromecast.dk/
Tilslut et AppleTV og Airplay fra iPhone, iPad, iPod eller Mac computer...

Redigeret af ElCapitano - 07-Februar-2014 kl. 11:33
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 12:04
Chromecast og andre HDMI stiks magen til kan IKKE bruges.

For hvad med lyd ?
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af ElCapitano ElCapitano skrev:

Tilslut Chromecast til projektorens HDMI input og stream til den fra enhver computer i hjemmet. http://chromecast.dk/

Hvordan får jeg yousee deri? . . .
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af nifo nifo skrev:

Husk nu at tænke på lyd.

+ Hvor langt er der fra dit YouSee udtag til Projektor ?

Når du snakker projektor, så er det altid bedst at få medie enheden så tæt på så muligt, da du har brug for et lydudtag.

Alle de der HDMI stiks har ikke lydudtag, så du kan ikke bruge Chromecast. Med mindre du gerne vil se TV uden lyd !
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 13:22
NB. du kan selvfølgelig få Projektor med indbygget lyd, men det er som regel til data.

Men nu jeg lige husker det så jeg philips lavede en ny type. skal lige sige at jeg ikke kender den så undersøg nøje.

Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Oprindeligt skrevet af nifo nifo skrev:

Husk nu at tænke på lyd.

+ Hvor langt er der fra dit YouSee udtag til Projektor ?

Når du snakker projektor, så er det altid bedst at få medie enheden så tæt på så muligt, da du har brug for et lydudtag.

Alle de der HDMI stiks har ikke lydudtag, så du kan ikke bruge Chromecast. Med mindre du gerne vil se TV uden lyd !
Arg, havde slet ikke tænkt lyd - findes der ikke pbr med hdmi-lyd-ud? som i min receiver? (Der desværre ikke har dvb-c in)
Til top
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 14:22
Projektor med trådløst HDMI

Ved ikke hvornår den kommer på dansk market.
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af haddi haddi skrev:

Projektor med trådløst HDMI

Ved ikke hvornår den kommer på dansk market.
Genialt tak - så mangler jeg kun en pvr-boks med hdmi-lyd-ud?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 20:36

Dem er der jo som bekendt mange af, og også til få penge.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Dem er der jo som bekendt mange af, og også til få penge.

Fedt - anbefalinger modtages :) - skal ikke kunne andet end at smide yousee's fuldpakke (med lyd ;) ud på hdmi-porten :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 21:30

Selvfølgelig er der da lyd med på HDMI, ellers er de jo ikke meget bevendt til det de anvendes til.
Hvis den bare skal kunne modtage, så kan det da være f.eks en Clint DC1.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu