|
TV trådløst til projektor |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
nifo
Super bruger Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan en?: Kan den smide mit yousee ud på HDMI med lyd som jeg så smider til projektoren via wireless hdmi? Har jeg overset noget?
|
||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den DC-1 kan du fint bruge, men du mangler at svare på to spørgsmål:
1. hvor langt kommer DVB-C boksen til at stå fra projektor ( måske det er for langt til trådløs HDMI ) 2. Hvad gør du med lyd ? Prøv evt. at lave et plantegning over dit hus og hvordan du har forstillet dig at det skal se ud og post det her, så kommer der måske andre og bedre forslag
|
||
nifo
Funktioner
Tak(0)
|
|
2 - Lyden smider jeg igennem min receiver tænker jeg (læs: PVR-boksen skal igennem receiveren) Har jeg overset noget?
|
||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke om du har overset noget, men hvis du selv læser dit første indlæg så skriver du: "- langt fra mit yousee antennekabel." Så vil du spille lyden fra et andet rum ? Og hvordan løser du HDMI delen ?
|
||
nifo
Funktioner
Tak(0)
|
|
HDMI-delen er vel kun et spørgsmål om båndbredde?
|
||
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan er det jo når der mangler en plantegning fra starten, så bliver der svaret på mange forkerte ting.
Jeg havde den opfattelse at det var i hver ende af huset og forskellige rum.... Så du siger at Yousee udtag og DVB-C boks og Receiver ( lyd ) er i samme rum ?
|
||
nifo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps
|
||
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay
Klassisk eksempel på et dårligt stillet spørgsmål og svar som ikke spørger ind til problemet. Nå, men god fornøjelse.....
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |