|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 12-Marts-2009 kl. 10:08 |
Hej Er der nogle der kan anbefale et godt tv tuner kort til at bruge sammen med Asus eee box 204, det skal være til at sætte i usb porten og det må gerne være et hvor jeg sætter antenne stikket i. Jeg modtager tv via antenne og usb tuner kortet må gerne være sådan at jeg modtager digitale kanaler. Og hvis det er klar til mpeg 4 er det selvfølgelig at foretrække. Håber der er nogle derude der kan anbefale et. |
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Kunne sådan en måske virke med den? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=453640&am p;am p;searchArea=&Soegeord= Der står at den understøtter MPEG-2 or H.264, men er H.264 mpeg-4? Hvad sker der hvis jeg engang vil have kabel tv vil den også virke til det? Redigeret af bakkers - 12-Marts-2009 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 403 |
![]() |
Du skal nok kigge på denne: http://www.technotrend.com/2916/TT-connect__CT-3650_CI.html Den kan modtage DVB-T/DVB-C og har plads til et CA-modul som behøves til Digitale betalingskanaler som f.eks. Boxer (Antenne) og YouSee/Stofa (kabel) |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, ja den kan vist det hele. Det ser dog ikke ud til at jeg vil kunne køre HDTV hvis jeg vælger en asus eee box, men man kan nok heller ikke få det hele :)
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, men jeg tror det skal være sådan en Asus :)
Nogle der ved hvornår den udkommer? |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg har bestilt en B204 hos Linuxshoppen.dk og venter stadig. De burde komme her sidst i marts.
Jeg håber, at B204'eren med sit ATI 3450 grafikkort kan afspille som minimum de HD kanaler, som DR begynder at sende i løbet af året. Ellers har jeg da lavet noget af en fejlinvestering ![]() Den burde vist også kunne afspille BlueRay (når eksterne blueray drev kommer ned i pris), men når der ikke er nogen, der har testet det, er det svært at konkludere noget. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Den vil absolut ingen problemer ha med Bluray....And that's a fact... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Kan man egenlig tilslutte 2 skærme feks HDMI og DVI eller 2 x DVI til den eller er det kun 1 x digital og 1 x analog via vga?
|
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Der er kun én HDMI udgang, så kun én skærm.
Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |