|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Xaque ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hodor det var en dårlig salgs tale
![]() når men hvis det er noget møj og de ikke har rettet op på det så tør jeg ikke købe sådan et ![]() så må jeg hellere til at grave lidt dybere i lommerne :D er der forskel på hvad for et man vælger FloppyDTV eller FireDTV |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
FloppyDTV eller FireDTV er 'ens'. Det er blot intern eller ekstern der gør forskellen.
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
floppydtv kan købes for en tussemand på: http://www.amazon.de/exec/obidos/tg/detail/offer-listing/-/B 0010E6HJS/new jeg ved dog ikke om det spille nogen rolle om det er fra tyskland. Jeg kunne ikke forestille mig at overhovedet spillede en rolle... nu kan jeg så se at der er en masse forskellige via access cam moduler... er det ikke lige meget hvilken en man bruger? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |