|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kazan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 17:20 |
Hej
Er der nogen som ved om TV-tuneren T530 til DViCo Tvix M-5100Sh virker i Danmark og på de danske DVB-T kanaler? |
|
-Kazan
|
|
![]() |
|
Kazan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Er der overhovedet nogen i DK med en Tvix5100 som har købt HD tuner delen, og som ønsker at dele deres erfaringer ?
|
|
-Kazan
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() |
Jeg betrager tuneren som en gadget - unden nogen brugbar værdi. Fint at man kan optage en program, men for mig er en funktion som timeshift noget jeg ikke kan/vil undvære. og så synes jeg helt ærligt at kr. 1.000,- er for meget for en tuner som kun kan optage DR1, DR2 og TV2. Du har jo ingen mulighed for at smide et kort i den, så du får næppe flere programmer du kan optage med tiden. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er enig, 1000 kr er meget for en tuner, hvor man kun kan tage DR1/2 og TV2, men jeg er ret sikker på at antallet af digitale kanaler vil stige når de analoge signaler slukkes. |
|
-Kazan
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg har kommunikeret lidt med Dvico om deres Tvix modeller, da jeg gerne ville bruge den til at afspille mine .ts optagelser med undertekster, som denne http://www.badsted.dk/dvb/Threshold.ts. I den forbindelse spurgte jeg dem, om en af deres afspillere understøttede DVB-T undertekster, men fik desværre dette svar: Hi. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
hebsbebs ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
har lige bestilt en Tvix HD M-5100SH - så optage funktionen kan jeg altså ikke bruge endnu ?? Jeg har TDC YOUSEE kabel tv ??
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() |
Den kan kun bruges til DVB-T ikke DVB-C som TDC sender i
|
|
![]() |
|
![]() |
|
hebsbebs ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Men hvis man som mig, har Yousee Kabel i DVB-C, kan man vel stadig op tage DVD-t programmer - bare i normal kvalitet ?? Er dette korrekt ??
Redigeret af hebsbebs - 12-Februar-2008 kl. 15:05 |
|
Tvix HD Slim S1(750 Gb Sata)
Synology 109+ NAS (750 Gb) Sony KLD 40D3500 LCD |
|
![]() |
|
![]() |
Nej. Du får ikke et DVB-T sigal igennem YouSee kablet - du får et DVB-C (hvis du får et digitalt signal). Hvis du ikke får(betaler for det) så er det et alm analogt signal du modtager. Derfor har du ikke noget signal som TViX'en kan optage. Redigeret af kim.t - 12-Februar-2008 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |