|
TV uden tuner |
Besvar |
Forfatter | |
Aagaard87
Ny bruger Oprettet: 29-December-2019 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2019 kl. 18:34 |
Hej
Jeg med tankerne om et nyt TV. Jeg kunne godt tænke mig en skærm uden tuner da jeg kun vil streame. Har umiddelbart behov for Tizen eller tvOS for at kunne benytte de app jeg har adgang til. Vil helst have en all-in-one løsning men er åben for andre løsninger. Nogen gode ideer til en perfekt løsning?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Funktioner
Tak(0)
|
Findes kun som pc monitor og uden app
Bare køb en skærm og glem at der er tuner i. |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
typisk er de meget dyre uden tuner.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
de kan teknisk set godt fås - så kaldes de digital signage skærme, eller præsentationsskærme. Til gengæld er de så typisk kun til professionel brug, og derfor komplet uinteressante for konsumerverdenen da de både vil være for tykke (skal kunne komme af med varme, og have mulighed for indstiksmoduler) for dyre (de vil typisk være certificeret til noget længere og mere hårdfør brug end et alm tv) og ikke mindst vil designet være "industrielt" (altså glem alt om super design)
Så som hansie skriver - bare køb et alm tv.
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en tv og lad være med at bruge tuneren, det er i øjeblikket de beste løsning
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Funktioner
Tak(0)
|
man får faktisk bedre billede ved at købe skærm med tuner.
Men få undtagelser i Pro verden. Men her koster de som nævnt kassen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |