|
TV vil ikke kendes ved XBox 360S (eller omvendt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2012 kl. 15:34 |
Hejsa. Jeg har et meget sært problem, efter at jeg har skiftet TV. Det nye TV er et Panasonic P42ST50Y - det gamle var et P42G10. Jeg kan simpelthen ikke få billede på fra XBox via HDMI (har ikke prøvet component da jeg ikke har kabel til det).
Jeg er pt løbet tør for ideer. Nogen der har andre forslag?
Redigeret af t33j4y - 21-September-2012 kl. 15:35 |
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter en ombytning ved Microsoft Xbox support virker Xbox og P42ST50Y upåklageligt sammen.
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige en update. Jeg fik som sagt XBox'en tilbage, og alt var i skønneste orden. I ca. 1.5 dag. Så begyndte signalet af og til at falde ud. Indtil det helt faldt ud efter 3. dag. Og XBox'en virker som sidst fint på et andet TV. *Suk* Så nu er TV'et så til reparation, eftersom jeg ikke umiddelbart tror på at to XBox'e (med produktionsdato der er 1.5 år forskellig) i træk er synderen. Måske endda begge har været fejlbehæftede? Heldigvis har man da sit gamle TV at falde tilbage på. For dem der ikke skulle have hørt om problemet før, kan jeg fortælle at der er en del beretninger på internet om det. En af de mest fyldige tråde er denne: http://forums.whirlpool.net.au/archive/1852975
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |