recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV vil ikke kendes ved XBox 360S (eller omvendt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV vil ikke kendes ved XBox 360S (eller omvendt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV vil ikke kendes ved XBox 360S (eller omvendt)
    Sendt: 21-September-2012 kl. 15:34
Hejsa.

Jeg har et meget sært problem, efter at jeg har skiftet TV.

Det nye TV er et Panasonic P42ST50Y - det gamle var et P42G10.

Jeg kan simpelthen ikke få billede på fra XBox via HDMI (har ikke prøvet component da jeg ikke har kabel til det).
  • Alle tre HDMI indgange på det nye er afprøvet. Det skal bemærkes at disse indgange virker fint med andet udstyr.
  • Der er forsøgt med flere forskellige kabler. Det skal bemærkes at disse kabler virker fint med andet udstyr.
  • XBox'en er med succes koblet til et andet TV (Philips LED model) hvor der intet bøvl er).
  • XBox'en er (på det andet TV) blevet skruet ned til laveste setting (480) og autodetect slået fra, for at se om det var noget handshake med Panasonic skærmen der fejlede.
Jeg er pt løbet tør for ideer. Nogen der har andre forslag?

Redigeret af t33j4y - 21-September-2012 kl. 15:35
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2012 kl. 01:46
Efter en ombytning ved Microsoft Xbox support virker Xbox og P42ST50Y upåklageligt sammen.
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 13:34
Lige en update.

Jeg fik som sagt XBox'en tilbage, og alt var i skønneste orden. I ca. 1.5 dag. Så begyndte signalet af og til at falde ud.

Indtil det helt faldt ud efter 3. dag. Og XBox'en virker som sidst fint på et andet TV. *Suk*

Så nu er TV'et så til reparation, eftersom jeg ikke umiddelbart tror på at to XBox'e (med produktionsdato der er 1.5 år forskellig) i træk er synderen. 

Måske endda begge har været fejlbehæftede?

Heldigvis har man da sit gamle TV at falde tilbage på.

For dem der ikke skulle have hørt om problemet før, kan jeg fortælle at der er en del beretninger på internet om det. En af de mest fyldige tråde er denne: http://forums.whirlpool.net.au/archive/1852975
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu