recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 alle kanaler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 alle kanaler.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 alle kanaler.
    Sendt: 10-Februar-2012 kl. 06:00
Når jeg skulle se, hvad der kommer i fjernsynet brugte jeg altid på internettet "TV2 - alle kanaler". Jeg kan se at den tilsyneladende ikke eksisterer mere og er erstattet af noget ret uoverskueligt. (Eller bare slettet - de uoverskuelige oversigter har vist altid været der i en eller anden form).

Jeg har kigget lidt rundt - er tvguide.dk det bedste alternativ, der ligner "TV2 alle kanaler" mest???

Jeg kan også se at jeg skal bruge en halv dag på at rode med mit fjernsyn og DVD+HDD optager - alle kanalerne er jo fuldstændigt rodet rundt...
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 06:40
Hej , jeg bruger dr.dk , øverst er der en rubrik der hedder " TV " , og vælg herefter " TV oversigt " her er alle kanaler. Det synes jeg er den letteste at bruge....
MVH

Redigeret af hopgreve - 10-Februar-2012 kl. 06:46
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 07:06
Jeg skulle lige til at indvende, at der på dr.dk er der jo kun 5 kanaler - indtil jeg trykkede på pilen... Men jo, jeg vil give dig ret - den er meget overskuelig.

Thorvald.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 08:18
Man kan lave sit eget layout med selvvalgte kanaler.

Til top
Redman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 18:03
du kan stadig få TV2 alle kanaler til at være ligesom før.

jeg formoder du snakker om den her side? http://tvtid.tv2.dk/tvguide/?portal

Oppe i højre hjørne er der en knap der hedder tilpas, lige oven over en af kanalerne. Ved siden af knappen tilpas er der to forskellige layout muligheder du kan vælge, hvis du trykker på den vertikale vil det være ligesom før det blev ændret
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 18:15
Noget i den retning ja.... :-)  Før havde "Alle kanaler" dog sin helt egen hjemmeside. Men dette fungerer også helt fint. Også pænere layout end den tidligere.

Thorvald.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 19:06
Ja , jeg bliver altså på DR LOL....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , jeg bruger dr.dk , øverst er der en rubrik der hedder " TV " , og vælg herefter " TV oversigt " her er alle kanaler. Det synes jeg er den letteste at bruge....

Ud over at du går den besværlige vej derind, så giver jeg dig ret.

Jeg plejer bare at trykke på "TV-oversigten" i den grønne menu ude til venstre.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 19:38
Tvtid app er endnu nemmere på en ipad
SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 19:47
Nej tak - ikke noget apple til mig...

Thorvald.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 07:45
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu