recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv2 efter nytår
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv2 efter nytår

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvor ligger forskellen i skrive måden, begge måder betyder det samme.


Det da ved den søde grød det ikke gør.

Du skrev:
"Der er lige blevet sagt i DR Nyheder, at prisen for TV2 vil blive 20-25 Kr. om Måneden."
Hvorefter jeg korrigerede dig, hvilket du besvarede med:
"Jeg kan kun skrive de ord der blev sagt."

Derefter linker jeg til udsendelsen og skriver præcist det der blev sagt i udsendelsen, jeg gentager lige:
"TV2 må godt opkræve 20 til 25 kr i brugerbetaling, det har EU komissionen godkendt."

Dermed er der aldrig nogenside blevet sagt at prisen for TV2 vil blive 20-25 kr om måneden, men at de har fået lov til at opkræve dette beløb. Måske du har set en anden udsendelse end den jeg linkede til?

Klaus




Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 22:36
Jeg tillader mig at sparke lidt nyt liv i denne tråd, eftersom jeg ikke mente der er grund nok til at starte en ny.

TV2 skulle oprindeligt flytte til Boxer TVs regionsopdelte mux (Mux 3), dette gør kanalen også i fra december, hvor den åbenbart sendes fra både Mux 1 (FTA) og Mux 3 (Kodet) og så når den store dag oprinder, hvor MPEG-2 i mux 1 ændres skal TV 2 flyttes fra Mux 3 til Mux 4, men så er kanalen jo ikke længere regionsopdelt, hvilket vil gøre det temmelig svært at sende de regionale udsendelse, som der lægges op til, stadig skal være på TV 2, selvom de kan ses på TV2 regionernes nye "næsten" HD-kanal.

Er der andre som ved noget mere lige om dette her?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu