|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Everex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 03-Februar-2009 kl. 17:10 |
|
Mine EPG oplysninger for Tv2 er forsvundet!! Jeg kan se at YouSee under deres driftsinformationer oplyser at de pga. nogle omlægninger fra hovedkanalen til de regionaludgaver har problemer med EPG’en: http://kabeltv.driftsinfo.dk/info/?id=42292 De oplyser at problemet er opstået 10-12-08 og at dato for afslutning er ukendt, men da jeg havde EPG indtil for 3-4 dage siden og da den nu er helt væk, så undre det mig noget – er det bare mig der har problemer (har måske fucket min opsætning op, da jeg først sent så driftsmeddelelsen), eller er det generelt? |
||
![]() |
||
Everex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Hallo! Er der nogen? Er der andre der ikke har embedded TV2 EPG hos YouSee i øjeblikket?? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske jeg skal spørge lidt mere specifikt: Er der nogen der kan bekræfte at de har TV2 EPG fra YouSee med et FireDTV på VMC TVP2008? |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Der er lidt info her hvis du ikke allerede har set det:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54891& PN=1&TPN=500 |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo, jo den har jeg set, men det er ikke TV2 signalet jeg mangler, men den embeddede EPG information – jeg tror det andet problem er pga. FireDTV driveren i MCE, men det er ikke noget problem i VMC TVP2008 med FireDTV beta driveren – der finder jeg kanalen uden problem, blot er EPG’en forsvundet for et par dage siden! |
||
![]() |
||
boriths ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Indstillinger/TV/programguide/rediger kanaler....find tv2 (region) og click den. rediger oversigter ...find TV2 Danmark og click den. Gem, så skulle de gerne være der. Det er hvad jeg har gjort, og det virker fint. Redigeret af boriths - 06-Februar-2009 kl. 13:01 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for svaret, men jeg vil helst bruge EPG fra streamen. Men kan jeg tolke det sådanne, at det heller ikke virker for dig med den embeddede EPG? |
||
![]() |
||
boriths ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Det er korrekt...de forsvandt da TDC endnu en gang flyttede rundt på kanalerne. møgirreterende, men i det mindste kan man da få noget på skærmen på den anden måde :)
|
||
![]() |
||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
Epg fra stream på TV2 i det digitale spejl er midlertidigt ude af drift. Efter TV2 blev omlagt til digitalt kun, at køre via lokal stationerne. Yousee siger at vi bare skal vente lidt :) Jeg mangler på Vista og på mit Samsung TV, så ro på, det kommer tilbage :) |
||
![]() |
||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|
Der har altid været problemer med EPG'en fra det signal YouSee
omkonventerer fra DVB-T til DVB-C. Det gælder faktisk også DR1, DR2 og DR Update/Tegnsprog. Selv har jeg valgt at kombinerer med alternativ programguide. Jeg tvivler stærkt på at YouSee får det løst lige med det samme. Men kan selvfølgelig ikke vide det. |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Jeg ved ikke hvor forskellen ligger, men jeg har ikke haft problemer med EPG på DVB-T spejlet på de to modtagere jeg har, fra den dag de aktiverede EPG'en på de 4 kanaler. Det lader til at det kun er visse modtagere som har problemer. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |