recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 Film HD ikke længere hos YouSee???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 Film HD ikke længere hos YouSee???

Besvar Besvar Side  <1 9101112>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 02:24
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Jeg er vestjyde og opfattede bemærkningen som en helt neutral konstatering.

Selv når jeg ved, at den har fornærmet dig, er jeg ude af stand til at få øje på fornærmelsen.

Danskere, der er vokset op uden svensk TV, vil måske opfatte svensk som sort snak.
Vestjyder er som regel danskere, der er vokset op uden svensk TV.
Ergo vil vestjyder måske opfatte svensk som sort snak.

Og det kan jeg i øvrigt bekræfte. Jeg har lært at forstå svensk, og at gøre mig forståelig over for svenskere, fordi jeg arbejder så meget i Sverige. Men det har været lidt af en udfordring, og i starten var det ofte fristende at slå over i engelsk. Skånsk er stadig sort snak for mig.

Præcist, der var intet stødende i det - nærmest en konstatering.

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 06:55
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Jeg er vestjyde og opfattede bemærkningen som en helt neutral konstatering.

Selv når jeg ved, at den har fornærmet dig, er jeg ude af stand til at få øje på fornærmelsen.

Danskere, der er vokset op uden svensk TV, vil måske opfatte svensk som sort snak.
Vestjyder er som regel danskere, der er vokset op uden svensk TV.
Ergo vil vestjyder måske opfatte svensk som sort snak.

Og det kan jeg i øvrigt bekræfte. Jeg har lært at forstå svensk, og at gøre mig forståelig over for svenskere, fordi jeg arbejder så meget i Sverige. Men det har været lidt af en udfordring, og i starten var det ofte fristende at slå over i engelsk. Skånsk er stadig sort snak for mig.

Præcist, der var intet stødende i det - nærmest en konstatering.

Hold nu op. Jeg har for længst trukket mit tidligere udsagn tilbage. Lad det hvile. Jeg overfortolkede det, der blev skrevet. Lad os nu komme tilbage til trådens emne. Slut herfra f. s. v. angår SV-TV for vestjydere og andet godtfolk.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 10:15
Håber Apples iTV snart kommer og battler YouSee. Fedt hvis man bare kunne købe og installere de programmer man ville ha fra AppStore og nye kanaler ville få chancen gennem tilbud og hitlister.. så kunne der blive rydet lidt op i de skod kanaler, der lever på YouSee's penge og bare sender lort hele tiden. Er da lidt ked af TV2 Film er røget, men på den anden side var den også bare for dårlig. Tror jeg ville ha afinstalleret den fra mit Apple TV hvis det havde  været muligt :)

Farvel TV2 Film og tak for alt det lort du har sendt i go kvalitet :)

Redigeret af cgmand - 07-Januar-2012 kl. 10:16
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:02
Er det mig, der misforstår? Eller sender YouSee TV2-film lige nu?
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 21:23

Det mener jeg ikke (har dog ikke checket), men jeg har lagt mærke til, at TV2 er begyndt at reklamere med, hvad TV2Film sender(det har de ikke gjort før) :-)

mvh Christian
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 22:06
Én eller anden, som har Fuldpakken - Prøv!! Muligvis er Yousee begyndt at sende den igen. Via mit "Ekstrakanalskort" har jeg indtil videre haft adgang til stort set ALT, hvad der sendes - nu, når jeg lander på pladsen for TV 2 Film, får jeg enten beskeden "Du har ikke adgang til denne kanal", eller "Ugyldig service". Har egentligt kun Grundpakken...

Redigeret af turbo2 - 16-Januar-2012 kl. 22:07
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 22:18
Kanalen er slet ikke i listen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 22:21
Jeg har YouSee og har TV2-Film lige nu. Jeg forstår det ikke.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 23:48

Øh, har lige checket, jeg kan da ikke finde nogen TV2-Film. På hvilket kanalnr?

mvh Christian
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 06:21
Har du billede fra TV2 Film eller er det kun tv guiden ?

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 20:01
Jeg havde et helt normalt billede hele aftenen i går, både som HD og SD. Billedet var der stadig kl. 11.00 i formiddags, men her til aften er det væk.

Jeg troede, der var noget, jeg havde overset. Jeg savner TV2-film - og blev lige så glad.

Fred være med det. Det er, som det er.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 21:18
Den er god nok. Det har efterhånden været kendt længe, åbenbart.
http://digitalt.tv/yousee-dropper-tv-2-film/

Intet Oscar-show med danske kommentatorer til mig i år.. Cry
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 9101112>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu