|
TV2 Film HD ikke længere hos YouSee??? |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | ||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Præcist, der var intet stødende i det - nærmest en konstatering. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
Hold nu op. Jeg har for længst trukket mit tidligere udsagn tilbage. Lad det hvile. Jeg overfortolkede det, der blev skrevet. Lad os nu komme tilbage til trådens emne. Slut herfra f. s. v. angår SV-TV for vestjydere og andet godtfolk.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
|
Håber Apples iTV snart kommer og battler YouSee. Fedt hvis man bare kunne købe og installere de programmer man ville ha fra AppStore og nye kanaler ville få chancen gennem tilbud og hitlister.. så kunne der blive rydet lidt op i de skod kanaler, der lever på YouSee's penge og bare sender lort hele tiden. Er da lidt ked af TV2 Film er røget, men på den anden side var den også bare for dårlig. Tror jeg ville ha afinstalleret den fra mit Apple TV hvis det havde været muligt :)
Farvel TV2 Film og tak for alt det lort du har sendt i go kvalitet :)
Redigeret af cgmand - 07-Januar-2012 kl. 10:16 |
||
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
||
![]() |
||
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
|
Er det mig, der misforstår? Eller sender YouSee TV2-film lige nu?
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|
Det mener jeg ikke (har dog ikke checket), men jeg har lagt mærke til, at TV2 er begyndt at reklamere med, hvad TV2Film sender(det har de ikke gjort før) :-) |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Én eller anden, som har Fuldpakken - Prøv!! Muligvis er Yousee begyndt at sende den igen. Via mit "Ekstrakanalskort" har jeg indtil videre haft adgang til stort set ALT, hvad der sendes - nu, når jeg lander på pladsen for TV 2 Film, får jeg enten beskeden "Du har ikke adgang til denne kanal", eller "Ugyldig service". Har egentligt kun Grundpakken...
Redigeret af turbo2 - 16-Januar-2012 kl. 22:07 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8672 |
|
Kanalen er slet ikke i listen
|
||
![]() |
||
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
|
Jeg har YouSee og har TV2-Film lige nu. Jeg forstår det ikke.
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|
Øh, har lige checket, jeg kan da ikke finde nogen TV2-Film. På hvilket kanalnr? |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
|
Har du billede fra TV2 Film eller er det kun tv guiden ?
|
||
![]() |
||
|
Jeg havde et helt normalt billede hele aftenen i går, både som HD og SD. Billedet var der stadig kl. 11.00 i formiddags, men her til aften er det væk.
Jeg troede, der var noget, jeg havde overset. Jeg savner TV2-film - og blev lige så glad. Fred være med det. Det er, som det er. |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|
Den er god nok. Det har efterhånden været kendt længe, åbenbart.
http://digitalt.tv/yousee-dropper-tv-2-film/ Intet Oscar-show med danske kommentatorer til mig i år..
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |