|
TV2 Film HD ikke længere hos YouSee??? |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Forfatter | |
Chewbacca ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen der ved hvem der ellers sender det?
|
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Mener at hørt at nrk og pro7 sendte det i år. Men bliver da også spændende at se hvordan TV2 Film vil klare sig uden YouSee.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Jeg har også hørt at NRK 1 sender det live, så det satser jeg på. Bare ærgerligt det må blive uden danske kommentatorer.
Jeg håber lidt på at TV2 Film måske finder tilbage til YouSee snarest. Lad os alle ringe/skrive ind til dem og brokke os!
![]() |
|
![]() |
|
alma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 8 |
Kære alle sammen,
Yousee har pillet TV2 FILM af, selvom vi (TV 2) blot ville forlænge den eksisterende aftale. Vi er altid klar til at forhandle en ny aftale på TV 2 FILM, sålænge at vi får mulighed for rimelig vilkår.
Mange hilsner
Alexander Nørgaard-Madsen TV 2
|
|
Alexander
|
|
![]() |
|
Chewbacca ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Hej Alexander fra TV2:
Kan du fortælle mig om man evt. kunne få mulighed for at se Oscar uddelingen på Sputnik?
Det kunne være en god løsning for alle os der pga. YouSee ikke har mulighed for at se den, og TV2 kunne jo så få lidt ekstra kunder til Sputnik :-)
Chewbacca
|
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
alma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 8 |
Det arbejder vi på bliver muligt :-)
mange hilsner
Alexander
|
|
Alexander
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Jeg har aldrig benyttet Sputnik, er det god kvalitet? Sædvanen tro skal Oscar ses på lærredet, så kan det lade sig gøre, i en kvalitet der er til at holde ud, med Sputnik?
Men ellers, Alexander, må du meget gerne kæmpe for at TV2 Film kommer i YouSees pakke inden Oscar. :)
|
|
![]() |
|
Jeg kæmper - men det er primært Yousee kunder, som skal kæmpe. Principielt kan jeg kun vente på, at de ringer til mig.
Mht. sputnik - så kan jeg kun sige "prøv det" (sputnik.dk)
|
|
Alexander
|
|
![]() |
|
Ulle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2005 Status: Offline Point: 289 |
Sidst jeg prøvede Sputnik (VM i Kvinde Håndbold 2009) var det til grin. Det er sikkert fint på en 12" computer skærm, men når jeg skal se TV, så skal det op på TV'et, og det var ikke for kønt. Dengang kørte de med en stream på 1-2 Mbps og en meget lav opløsning, så vidt jeg husker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |