|
TV2 Film HD ikke længere hos YouSee??? |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | ||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er rent loose, loose for Yousee. Enten brokker folk sig over, at TV kanalerne er for dyre og der er for mange, eller også brokker de sig over, når en kanal bliver fjernet fordi den er blevet for dyr. Ja det er i sandheden ikke nemt ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
|
ærgrer mig også over kanalen ikke i det mindste kan tilkøbes som ekstrakanal
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|
Her er en gammel diskution med bla input fra Yousee og TV2. Grunden bliver nu ikke fra Yousees side angivet til at være prisen, men derimod fornyelse :-) Prisen er iflg TV2 otte-ni kr (om måneden). |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
kimjensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
|
Som jeg husker brevet, stod der at tv2 film forsvinder fra hd pakken på ønske fra tv2. Om det så skyldes uenighed om pris og/eller pakke ved vel kun yousee og tv2.
Personligt vil jeg også hellere have espn hd end tv2 film. Tror egentligt aldrig jeg har set en film på den kanal. |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Super
![]() ![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Jeg vil så mene at du er gået glip af en kanal med rigtig god lyd- & billede-kvalitet
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
Du synes helt at glemme, at det langtfra var alle film, der var i HD.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
Chewbacca ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
|
Er der nogen der ved om TV2 stadig sender Oscar uddelingen på TV2 Film i år?
Hvis de gør, så ved jeg sgu' ikke lige hvor jeg så skal se det henne? En Oscar fest er ligesom ikke det samme hvis man ikke kan se uddelingen :-§
|
||
Chewbacca
|
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
|
ESPN HD kommer 11. jan. 2012 i HD-Pakken, der også suppleres med History Channel HD. Prisen er fortsat 99 kr./md. YouSee skriver i brevet til HD-pakkens kunder at man "håber at de nye kanaler vil være en god kompensation" for TV 2 Film. Jeg ved det ikke, men mon ikke de 2 kanaler også udbydes som Ekstrakanaler. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8672 |
|
Det er højst sandsynligt prisen ekskl. moms og KODA. Her nævner TV 2 den gamle pris på ca. 5 kroner: http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-43481276.html Så er 8-9 kr. også en pæn stigning. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
Jup.
Ingen Oscar på YouSee denne gang...
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
|
Syntes da Yousee burde have sænket prisen på fuldpakken, da tv2film næppe var gratis før, men næ nej giv os en ligegyldig TLC møgkanal og hold prisen oppe sikke skod. Vil gerne betale for kvalitet men syntes der er alt for mange skod kanaler i fuldpakken uanset om de tyske og svenske er stortset gratis er der næppe mange seere, så har personligt fuldpakken grundet tv2sport og discovery, og yousee ved at tv2sport er grunden for mange og undlader at tage den med i fritvalgs kanal ordningen. Smart markedføring. øv
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |