renevk67 skrev:
Og prikken over iet. Disney nøjes ikke med at udsende deres film på DVD, næ nej det sker skam på Disney DVD [....] |
Sålænge de følger DVD Video standarden, så man ikke skal have en speciel Disney DVD afspiller med Mickey Mouse logo, vil jeg være ret ligeglad med hvad de kalder tingene. Jeg har heller aldrig betragtet Superbit DVD som noget specielt.
Hvis man endelig skal kritisere Disney koncernen, var det måske en bedre ide at kaste sig over den censur, som de udøver. Michael Moore havde problemer med at få distribueret Fahrenheit 911, og denne sag var vel stærkt medvirkende til bruddet mellem Miramax (ejes af Disney) og Weinstein brødrene.
Der bliver udsendt en masse bras på DVD, som jeg aldrig køber, men jeg har intet mod at andre har mulighed for det. Derimod generer det mig hvis en eller anden moralsk CEO-tosse skal bestemme hvilke film jeg har mulighed for at se, eller om bestemte scener skal forvanskes digitalt, så man ikke kan se filmen som instruktøren havde forestillet sig det...