|
TV2 fra CD på satellit |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
frisendahl
Bruger Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Emne: TV2 fra CD på satellit Sendt: 09-Marts-2009 kl. 10:31 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej Jeg så på CD´s hjemmeside, at TV2 fra 01-04-09 kan modtages via satellit, altså ikke mere DVB-T, Det kræver en ny kanalsøgning. mvh John |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
john hansen
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Sendt: 09-Marts-2009 kl. 10:35 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gammel nyhed, men TV2 sendes altså også fortsat via DVB-T. Flemming |
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
frisendahl
Bruger Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Sendt: 09-Marts-2009 kl. 10:39 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej igen Tjah, jeg vidste det da ikke. Det kunne jo være at andre ligesom jeg blev glad for oplysningen. John PS. Jeg bliver iøvrigt mere og mere glad for nu kan jeg vende min digitalantenne oppe i masten mod Sverige og med større sikkerhed modtage SVT1+2, TV4 samt TV6 Så mangler vi blot at CD sender TV2 sport samt til efteråret den nye DR historiekanal, så ville det se ret godt ud. Det er jo klart at ovenstående ikke ændrer udsendelserne via DVB-T. Redigeret af frisendahl - 09-Marts-2009 kl. 11:50 |
john hansen
|
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Sendt: 09-Marts-2009 kl. 12:03 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja,gode nyheder kan man jo godt få 2 gange,på satellitmodtager har jeg ikke lave en ny kanalsøgning,har både tv2 og alle regionalstationer er der.
|
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Sendt: 09-Marts-2009 kl. 12:27 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeg tror ikke at vi skal sætte os efter,for tv2 sport er en fælles kanal med MTG,det har jeg læst på sattv.dk,du kan læsse mere på deres hjemmeside,god side.
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Sendt: 09-Marts-2009 kl. 12:40 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2604&zoneid=5 Flemming |
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
ghost-the-man
Sendt: 09-Marts-2009 kl. 12:58 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Så fik vi den da 3 gange Redigeret af ghost-the-man - 09-Marts-2009 kl. 12:59 |
Bent
Super bruger Oprettet: 30-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
Sendt: 12-Marts-2009 kl. 21:17 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Redigeret af Bent - 12-Marts-2009 kl. 21:18 |
Bent Dueholm
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 12:38 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TV2/Lorry ProgID/SID = 2408 Thor5 C06 |
BlackAce
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
Sendt: 23-Marts-2009 kl. 11:54 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello frisendahl: Du behøver altså ikke at lave en kanalsøgning, min (kommende) TV2 er allerede på sin plads (uden kanalsøgning). |
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 23-Marts-2009 kl. 17:18 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- slettet Redigeret af pendec - 23-Marts-2009 kl. 17:20 |
thedoogster
Junior bruger Oprettet: 29-April-2008 Status: Offline Point: 37 |
Sendt: 31-Marts-2009 kl. 00:17 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hejsa, Når jeg skifter til TV2 Lorry så er der blå skærm og en melding om "afvent opdatering af programkort. Dette kan tage op til 2 timer..bla.bla". Jeg har haft den stående hele natten på kanalen men får samme melding. Nogen der ved hvad der er galt? Jeg har family abonnement. mvh RED
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |