recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 Godaften Danmark og ekstra logo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 Godaften Danmark og ekstra logo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 Godaften Danmark og ekstra logo
    Sendt: 07-Januar-2009 kl. 18:34

Er jeg den eneste som syntes at nu er TV2 godt nok blevet for underholdenden mht. at plastre skærmen til med diverse logoer a la DR1 og TV2.

"Godaften Danmark" har jeg nu 2 gange observeret et GO-sjovt-symbol i højre side af skærmen. Ved folk ikke at det er "Godaften Danmark" de ser eller er det bare nogle popsmarte værter som har overtaget...

Vil bare lige vejre folks mening omkring "tilplastning" af skærmen med ligegyldige logoer...

Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 18:54
Jeg er helt enig. Jeg synes dog det er langt mere provokerende når der kører en trailer for næste program hen over der man ser. Specielt Kanal 5 og Zulu er slemme til det og er ikke bange for at bruge 1/3 af billede på reklame for kommende udsendelser. Nogle gange for udsendelser der først kommer 10 dage senere!

(Det føles måske kun som en 1/3 af billedet, men det er mere forstyrende end hvis de afbrød det man ser for at sende provokationen.)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 19:10

Det samme "GO" som de har introduceret på morgenTV. Nye tider, nye skikke, hvis ikke man kan lide lugten i bageriet.....

Og hvis de så oven i skal til at have brugerbetaling, så er det goodbye tee vee too

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 19:15
Skriv til dem - Klag over dette uvæsen med uvedkommende spots, logoer og de andre unoder de efterhånden laver.

Det er den eneste måde og komme af med det på.
Mvh Hans
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det samme "GO" som de har introduceret på morgenTV. Nye tider, nye skikke, hvis ikke man kan lide lugten i bageriet.....

Nu er min personlige mening omkring "morgen-TV" og "Godaften Danmark" heller ikke af den mest positive. Faktisk ser jeg ikke programmerne, såfremt jeg kan undgå det. Og jeg har set enkelte udsendelser og har derfor heller ikke set logoet om morgenen.

Men ja - kan man ikke lide lugten osv.... Men mit mål med dette indlæg var nu også at høre andre folks holdning til den "overplastning" af  skærmen med sådanne "opfindsomheder".

Skulle TV2 ikke spare penge og design af logo m.m. koster jo da også

Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 19:25
Jeg var selv irriteret over da de danske tv-kanaler for år tilbage begyndte med kanalogoer.
- Selvom de er set i diskret form, skal snart alle udsendelser have et logo.
- De vil jo så gerne have, at vi er klar over, hvad det er, vi ser. Kanalerne tror ikke på, at der stadig er nogle som henter informationer på tekst-tv, aviser og nettet.
- Derfor skal vi jo også irriteres med streamers og voiceover.
Men vi kan ikke stoppe det - vi skal have hjælp til at se tv

Redigeret af T-teknik - 07-Januar-2009 kl. 19:26
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2009 kl. 23:03
Jeg mener at have læst at streamers, logoer osv. skulle få os til at lade være med at zappe væk. Men på mig virker det lige modsat
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 18:34

Jep - det anede mig... Men jeg må konstatere, at det ikke kun er her i stuen, at man finder alt den "overplastring" af skærmen med logoer osv. irriterende og med til at finde noget andet at kigge på.

Men nu fik TV2 så lige lovning på ekstra sum penge i dag evt. til flere reklamer og tilplastring af skærmen med logoer osv... Dog ved jeg godt at EU lige skal sige "GO for it", før det træder i kraft og det er først fra 2012.

Men lad os nu se...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu