recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 HD DR1 HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 HD DR1 HD

Besvar Besvar Side  <1 2425262728 37>
Forfatter
Besked
arcona Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arcona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:26
okay nice, men så er der ikke nogen SD DR1 mere?

edit: kanal 501, okay Smile

Redigeret af arcona - 12-Januar-2012 kl. 21:27
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:27

Jo, som skrevet lige før, så er den på 501.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af arcona arcona skrev:

DR1 HD kan jeg ikke finde.

Den skulle meget gerne være på plads 1. Hvis der bruges det korrekte netnummer.

kommer nu an på ens tv eller box.

mit LG ligger kanaler som den selv lyster lige meget hvilket netnr jeg bruger
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af karkov karkov skrev:

... mit LG ligger kanaler som den selv lyster lige meget hvilket netnr jeg bruger

Også hvis du bruger netværks-id 100? (Der skal evt. tastes 2 nuller foran 100).

De fleste tv og bokse, jeg har haft med at gøre, kan sortere kanalerne i den kanalpladsorden, YouSee angiver på sine kanaloversigter. Kaldes også LCN - logical channel order.

Redigeret af Vilhelm - 12-Januar-2012 kl. 23:00
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér evilguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:45

Disse oplysninger er lige blevet sendt til den tekniske Direktør på TV2 Øst Kasper Thorup.

Det skal lige gøres opmærksom på, at man fra Kasper Thorup og Regionerne i øvrigt så absolut ønsker kanalen udsendt  hos de enkelte udbydere som den var tiltænkt.

Så har jeg sendt en klage til min lokale regionale TV-station. Jeg håber, de vil tage fat i YouSee.

Og hvis Ib fra YouSee skulle læse med i denne tråd, så får du den lige igen. GØR NU DET RIGTIGE FØRSTE GANG - LÆG JER FLADT NED PÅ MAVEN, INDRØM I HAR FEJLET OG RET FEJLEN MED DET SAMME.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:52

Ja som jeg læser det, og som det må være, så har You See og andre udbydere lavet en fodfejl,
som jeg håber ved hjælp af lovgivningen og Regionerne, som jeg ikke kan tænke mig vil undlade at rette henvendelse til udbyderne, vil blive rettet hurtigst muligt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:05

Ja som jeg læser det, og som det må være, så har You See og andre udbydere lavet en fodfejl,
som jeg håber ved hjælp af lovgivningen og Regionerne, som jeg ikke kan tænke mig vil undlade at rette henvendelse til udbyderne, vil blive rettet hurtigst muligt.

Det er vel muligt at youSee vil sige: "Vi er ikke et fællesantenneanlæg, vi er et landsdækkende kabel selskab"

Men så er der rigtigt mange ejendomme og grundejerforeninger, hvor kablerne er 'fælles' og som bare får signalerne leveret af youSee og betaler via foreningen. Der er endnu flere, hvor grundpakken er absolut fælles og kun evt. tilkøb er en aftale mellem den enkelte og youSee.

Med den tekst som er vist her - tror jeg youSee har et mega problem - og det er så også helt rimeligt, at youSee har det.  

"Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben"  og det er der vel en stor rimelighed i.

Lars   Smile

Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:12
Ja, jeg kan ikke se ar det kan være anderledes end det der står i den bekendgørelse, og derved er der fra YouSee's side jokket i spinaten.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

...Det er vel muligt at youSee vil sige: "Vi er ikke et fællesantenneanlæg, vi er et landsdækkende kabel selskab" ... 
"Wer zu spät kommt, den bestraft das Leben"...

VI MARGRETHE DEN ANDEN, af Guds Nåde Danmarks Dronning, gør vitterligt:
Folketinget har vedtaget og Vi ved Vort samtykke stadfæstet følgende lov:

...

§ 2
...

Stk. 2. Ved fællesantenneanlæg forstås i denne lov fællesantenneanlæg og andre kabelanlæg til fordeling af lyd- og billedprogrammer til lokaler, som anvendes til privat beboelse.

YouSnooze, YouLose
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:35
Så er sagen jo klar, der er fejlet fra udbyderen.

Redigeret af Radiomanden - 12-Januar-2012 kl. 23:37
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér evilguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:41

Hvis man lever af at sælge et produkt, og samtidig har flere jurister ansat til netop at håndtere den juridiske del af virksomheden, så laver man ikke fodfejl.

Der er tre senarier:

1. Man urinerer på lovgivningen (Læs: Går den så går den princippet)
2. Man troede man havde styr på det (læs: Har ansat inkompetente medarbejdere)
3. Man giver andre skylden for problemerne (Læs: Man folder hænderne og beder om et mirakel, så problemerne går væk)

Jeg ved faktisk ikke hvlken én, der er den værste.

Redigeret af evilguy - 12-Januar-2012 kl. 23:42
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:44
Det ved jeg heller ikke, men de har fejlet.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2425262728 37>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu