|
TV2 HD -logo forsvundet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MediaCenter ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Viby J. Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 21:27 |
Har de sidste år ofte lagt mærke til at TV2 HD (Østjylland) havde et HD logo ved siden af TV2 logoet. Nu (måske tilfældigt) hvor jeg har skiftet fra Pakke 3 til Pakke 2 er der ikke længere HD logo, og jeg bilder mig ind at kvaliteten er ikke-HD.
Et opkald til supporten: De kigger på deres eget demo TV og siger at de heller ikke har HD logo - overbevisende svar ;-). Har I lagt mærke til at det er forsvundet for nylig eller har jeg reelt kun SD udgaven? Jeg kører WMC 7 med FireDTV tunere. Kender I en util til at checke om kanalerne er SD/HD? Mvh... |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har heller ikke hd logo via yousee, tror de har fjernet det.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er sikket fjernet efter at de også på den kanal har frisket deres udseende op, der sendes som det kan ses når man går ind på Info i 720p.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
Prøv at optage et klip og se om det er HD med f.eks. Mediainfo, eller blot i Windows Explorer.
Flemming Redigeret af fltk - 15-Oktober-2013 kl. 08:47 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
Har Stofa overhovedet kanalen i SD digitalt?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
selvom Mediainfo skulle sige 720p i opløsning
så kan det udmærket være i SD, som er opskaleret hd er sket mange gange på Tv2 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Da kanalen kun sender i 720p, kan det jo ikke være anderledes, end at SD produceret materiale opscaleres. Det er det samme for alle kanaler der sender i HD.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MediaCenter ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Viby J. Status: Offline Point: 9 |
Tak for de mange svar - og I har ret: De har blot fjernet logoet, og jeg var nok lidt paranoid omkring kvaliteten - det genkender I sikkert :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |