|
TV2 News |
Besvar |
Forfatter | |
truntemus
Bruger Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juni-2015 kl. 17:05 |
Jeg synes godt nok billed kvaliteten af TV2 News er meget ringe, det er ikke signal styrken jeg tænker på men når du ser på menneskerne ser de meget unaturlige ud som om at billedet er komprimeret meget så huden bliver ensfarvet. Dette synes jeg går igen hos alle jeg har set TV2 news fra på yousee og ekstra meget når det er TDC TV. Har i nogen ide om hvor meget signalet er komprimeret i forhold til alm TV2 SD ved godt at TV2 News ikke er i HD.
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har tit tænkt det samme.
Er det ikke bare fordi vi er blevet vant til HD? (Og kommer den aldrig i HD?) |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan er jeres billedindstillinger, på jeres TV? Har i justeret på dem? M.v.h.
|
|
truntemus
Bruger Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle andre kanaler står fint og det er ikke kun hos mig men faktisk alle jeg ser TV2 news hos at jeg synes billed kvaliteten er dårlig
|
|
kcaroe
Bruger Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
News er altid blevet sendt i ringe kvalitet i lighed med DR2. Har haft Stofa, Yousee og har nu Waoo.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |