recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 og Viasats indkøb af virkeligt dårlige film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 og Viasats indkøb af virkeligt dårlige film

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 15:18
@OP

Som det bliver naevnt, saa skal film mindst nydes i hjemmebiografen. Uden logo, reklamer, evt uden undertekster (som isaer paa Viasat er ringe) og lignende lort.

Nu ser jeg ikke film paa de kanaler, du naevner, saa foelger ikke med i deres udbud, men det er jo ret subjektivt hvad der er en god film (selvom jeg vil give dig ret i, at det ofte er skidt).

Du er selv inde paa, at det i sidste ende drejer sig om kroner og oerer, og det er det, der vurderes ud fra.

Distribution af film foregaar ca. saadan:

1. Hollywood
2. Bio
3. Mindre bio
4. DVD/BD
5. Betalingskanaler (Canal+)
6. TV2 og andet skidt

Saa kan du regne ud, hvem der tjener flest penge paa film.

Et alternativ er:

1. Hollywood
2. Bio
3. PIRATE BAY
osv.LOL

BORING!
Til top
delco Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Jakobii Jakobii skrev:

Ja jeg har godt lagt mærke til at de speeder rulleteksten op, andre gange klipper de rulleteksterne op i to kasser. Eller sætter infobokse for neden. Plus som du nævner taler ind over.
Det er dog bedre end at klippe væk i samme sekund filmen slutter, men det burde ikke være tilladt at ødelægge film på den måde.

Jeg kan heller ikke se motivet for DR, hvad skal de skynde sig for, OBS! eller Kommisær Barnaby?

Flere undersøgelser viser at seerne meget hurtigt zapper væk fra kanalen så snart rulleteksterne kommer. Derfor prøver TV-stationerne at fastholde seerne ved at informere om egne programmer; f.eks. ved speak, grafik eller lign. Noget som især de kommercielle kanaler har praktiseret i flere år. DR var i øvrigt de sidste til at speede rulleteksten op, og det hele er nok kommet for at blive - desværre...

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu