|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svarrenabe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 01-August-2009 kl. 09:10 |
Efter lang tids søgen har jeg nu købt et 46 w5500 ... igen Jeg havde egendtligt haft TVet, og leveret det retur, men jeg synes ikke der er alternativer der passer bedre til mig Mit spørgsmål: Jeg har Yousee gennem en lokal antenneforening i silkeborg netkode 743, og jeg kan ikke se TV2 imellem de digitale signaler der bliver læst ind ved autosøgning, jeg kan se på tråde herinde at andre har oplevet lignende, men jeg kan simpelthen ikke fatte hvorfor, og hvordan jeg løser det? pt slår jeg over på analog for at se TV2, men det er da iriterende... Håber der er nogen der kan hjælpe /Jonas |
|
![]() |
|
JohnnyGF ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Har du tjekket om du har sidste opdatering til dit tv http://support.sony-europe.com/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_da_D K&m=KDL-46W5500 Havde også selv lidt problemer,,dog ikke opdateringsproblemer,,men havde heller ikke tv2,,prøvede at skifte antennekablet til en lidt dyre og bedre kabel og wupti det var der igen , håber det kan hjælpe. Redigeret af JohnnyGF - 01-August-2009 kl. 11:30 |
|
![]() |
|
svarrenabe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Firmwaren i TVet er nyere end den på hjemmesiden, så det burde ikke være det... Er der noget med at man skal indstille TVet til et andet land? jeg er noget usikker på det, men nogen har snakket om at den skal indstilles til Sverige, ved dog ikke om det kan hjælpe på dette problem /Jonas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |