|
TV2 Play hakker og Ringe billedekvalitet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2014 kl. 16:30 |
Hejsa
Jeg har investeret i TV2 PLAY. Det hakker ad h. til og billede kvaliteten er ringe. Jeg har testet det på 2 PC'er en med 3i processoer og 8 GB ram og Intel 4000 onboard grafikkort een med i5 processoer, 16 GB ram og HD7870 grafikkort Begge pc'er med win 7 64 bit De er testet på 2 forskellige netværk, en 50/50 og en 100/100 Kan det virkelig passe, and man skal ha størrer PC'er for at se det ordentligt ? Eller hvad gør jeg galt ?? På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej selvfølgelig ikke. - men det kan i ligeså høj grad være på serversiden at problemet er. - har du overvejet at skrive til TV2 og spørge dem hvad der kan være galt? (men generelt så er flash/silverlight baseret afspilning næsten altid en rigtig dårlig oplevelse uanset hvilken platform og konfig man sidder på.)
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Har haft en længer dialog med dem. De har nu tilbudt at refundere mine penge. Men det hjælper jo ikke på at jeg gerne vil have TV2.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Her først på året, hvor der var "gratis TV2 play" havde vi det på prøve herhjemme.
Damn der var ustabilt og i en ringe kvalitet. Forsøgte at se herrehåndbold flere gange, men sikken en omgang overkomprimering og sikken en ustabil app til iPad. TV2 kan du vel altid modtage på en antenne? Klaus |
|
![]() |
|
Jeg har sagt boxer op, da de heller ikke kan levere et stabilt signal i al slags vejr. Når det blæser forringes signalet af kommunens store træer. Så derfor håber jeg at TV2 PLAY var sagen.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Gå ind på trustpilot og skriv jeres problemer. Tv2play har svaret mig derinde idag. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har også TV2 Play og det kører virkelig dårligt. Hvis jeg betalte for abonnementet separat og ikke som en bonus i en større sammenhæng, så var det røget ud igen. Jeg har ikke oplevet endnu at jeg kan se mere end ét - måske to - programmer uden at de går i stå og ikke kan komme igang igen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Cool, hvad har de skrevet? At de på sjette måned arbejder på problemet? Klaus |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Til Klaus
TV2 Plays svar.: (se mit oplæg til dem længere nede) Hej Bent Jeg beklager, at du ikke har haft gode oplevelser med TV 2 PLAY indtil videre. Det er bestemt ikke hensigten med tjenesten. For at svare ud for dine punkter: 1) I forhold til kvaliteten af den streaming, som du får igennem, så vil jeg anbefale dig at prøve at skifte imellem den almindelige TV 2 kanal og TV 2 PLAY - VM kanalen. Der er nemlig forskel på disse to kanaler, da VM-kanalen (TV 2 PLAY-kanalen) afspiller i HD. Oplever du stadig problemer, så kontakt endelig vores Kundecenter på 89881212 eller kundeservice@tv2.dk. 2) Hvis du stadig oplever problemer på din Android enhed, så må du også meget gerne kontakte Kundecenteret - så I sammen kan kigge nærmere på denne enhed. 3) Det er korrekt, at vi endnu ikke har udviklet en app til Samsung TV. Vi er i fuld gang med udviklingen, og vi forventer en TV-app på den anden side af sommeren. En præcis dato har vi desværre ikke på nuværende tidspunkt. Jeg håber, at du tager kontakt til vores Kundecenter, så I sammen kan undersøge de problemer, som du oplever. Mvh. Stefine TV 2 PLAYKommentar (0)OM TRUSTPILOTOm TrustpilotJ .............. Mit oplæg til TV2Play Mere end uprofessionelt- rent amatørværkIndledning: Det er næsten utænkeligt at TV2/play har noget med tV2 at gøre. Jeg har afprøvet TV2/play i flere mdr. på 3 forskellige måder. 1) Via min ret nye PC med 30/30 fiberforbindelse. Billede hakker som om det var en gammel hånddrevet stumfilm. Kvaliteten er af værste skuffe, ikke engang i SD kvalitet i en tid hvor vi taler fuld HD og snart UHD. 2) Via ny Android tablet: Samme dårlige kvalitet som ovennævnte, hvis man endog er heldig at kunne få det til at virke 3) På mit nye Samsung UHD smartfjernsyn -nej, nej selvfølgelig ikke. TV2/Play har endnu ikke formået at aftale sig til at få en app på Sa,sungs app-platform. Hallo, Hallo - Jorden kalder: Er det gået op for jer at der sendes VM i fodbold. Slutkommentar: Hvorfor har I ikke ladet DR klare hele opgaven. Jeg har nu opsagt TV2/play, fordi vi enten ikke kan se det og fordi at kvaliteten er så dårlig. Min bedømmelse er ikke kun 1 stjerne, men minus 3 stjerner ............... |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
"Så vi sammen kan kigge på denne enhed" - mon de kan trylle? Klaus |
|
![]() |
|
Wauuv, det er sgu den værste rating jeg endnu har set på TRUSTpilot, ufatteligt at de ikke gør mere for at få løst deres problemer
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
De skulle faktisk være gået i EU udbud omkring udarbejdelsen af app's til smarttv. (i udbudsmaterialet står der at der skal laves apps til samsung, sony, lg og en mere jeg ikke kan huske.)
Men det er med DRM og hele pivtøjet. og med geoblocking og styring af enhedsidentifikation. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |