recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 play på Apple TV4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 play på Apple TV4?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 play på Apple TV4?
    Sendt: 08-April-2016 kl. 10:48
Hey guys

Jeg skal ud og investerer i en Apple TV 4. Men har lige 2 enkelte spørgsmål:

Er der udkommet en app til TV2 Play, eller hvordan gør jeg så jeg kan se TV2 på Apple TV4?

Og

Kan se længere nede på siden, at der stadig diskuteres i om hvordan man kan se US-Netflix, så det vil jeg osse gerne vide..

På forhånd

Rigtigt mange tak og rigtig god weekend til alle..  :)

Redigeret af Gubia - 08-April-2016 kl. 10:51
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 11:25
Ingen app til TV2 Play, så du skal benytte Airplay. Og ja, det kræver iPhone/iPad. Android dur ikke. 
Til top
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2015
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ingen app til TV2 Play, så du skal benytte Airplay. Og ja, det kræver iPhone/iPad. Android dur ikke. 

Hvordan fungerer det lige i praksis? Altså hvad skal jeg gøre med min IPhone?
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 12:36
TV2 Play skulle være i gang med udviklingen af en app til Apple TV 4. Men det har de sagt længe, og vil ikke komme med nogen dato. Du kan evt. se deres svar inde på deres Facebook side, hvor mange rykker for en app.

Som Nagash siger kan du bruge AirPlay fra en iPhone eller iPad. Det vil sige, at du starter videoen fra TV2 Play appen på en iPhone eller iPad og trykker derefter på AirPlay ikonet, så sendes udsendelsen til Apple TV fra din iPhone/iPad.

Der er dog nogle udsendelser, hvor TV2 Play ikke har rettighederne til at de kan sendes via AirPlay - f.eks. nogle udenlandske serier. Det skulle de dog også arbejde på - siger de :-)

Go outside, the graphics are amazing!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu