|
TV2 Play på KODI/RPi2 via PVR |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Deviouz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2015 kl. 18:30 |
|
Hejsa!
Først og fremmest skal jeg beklage, hvis emnet har været oppe før. Jeg har søgt vidt og bredt, men intet fundet. Jeg har et Samsung TV, som har det håbløse "Smart Hub" indbygget ![]() Jeg har opsat PVR Simple Client i KODI, og henter kanalerne fra en hjemmeskrevet m3u-fil. Det virker uden problemer med DRs programpakke, da de jo ikke kodes, men værre er det med de kodede kanaler, som dog leveres som IPTV - i dette tilfælde TV2. Jeg har allerede TV2 Play med i mit abonnement hos Telmore, og kunne køre den via app'en i TVet, men som sagt, så vil jeg helst helt væk fra at bruge Smart Hub. Der findes - så vidt jeg ved - ikke en app til KODI, som giver adgang til TV2 Play. Er der nogen, som er vidende om en løsning til mit "problem"? På forhånd tak. //D Redigeret af Deviouz - 30-December-2015 kl. 01:18 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
TV2 Play kan bruges med Chromecast. Er den løsning brugbar, når ikke du vil bruge den der er i TVet.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
Din RPi2 kører ikke android også vel ? - for så kunne du se tv 2 der - ellers køb da en android boks og læg din kodi på den og så kører tv2 fra android delen.
PS. tv2 play kan du jo starte op inde fra kodi Redigeret af Niller55 - 30-December-2015 kl. 08:53 |
||
![]() |
||
Deviouz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2015 Status: Offline Point: 2 |
|
Nej, den kører KODI på en OpenELEC, som er baseret på linux. ![]()
Mener du via en browser? For jeg er ikke bekendt med, at der skulle være en app til det.
|
||
![]() |
||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
Nej det var hvis din RPi2 kørte android eller du købte en android box - så kan man starte alle app der ligge på android op inde fra kodi .-))
Redigeret af Niller55 - 30-December-2015 kl. 15:11 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |