|
TV2 Play På Smart TV Status |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
houseman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever at jeg bliver bedt om at indtaste brugernavn og kode hver gang jeg vil se en udsendelse. Hvilket medfører at jeg bliver sendt tilbage til forsiden, hvor jeg så kan få liv at gentage den manøvre indtil det ikke er sjovt længere. Dvs den det er umuligt at se noget som helst. Og ja, jeg har logget ind i selve app'en.
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Findes der en oversigt over, hvilke smart TV der kan få TV2 Play app'en?
Har et Samsung d6505 fra 2012 (mener jeg). Her kan jeg ikke finde app'en. |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
D serien er fra 2011 jeg har e serien fra 2012 det virker den i hverfal
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Ah, ok. Huskede det som 2012. Så er det nok derfor, jeg ikke har app'en. Tak for info.
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Helt i orden prøv at tag fat i samsung eller tv2 play og hør hvornår det kommer til 2011 modelerne. jeg ved nemlig at samsung er noget langsom hvad andgår update af app . Deres netflix app er nemlig ikke blevet opdateret til at kunne bruge de nye profiler i nu. På deres 2012 modeler selv om det nu er over et år siden de kom med det at man kunne vælge profiler..
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Hørte TV2 Play. De svarede:
"Som udgangspunkt er app'en udviklet til 2013 og 2014 modeller. Den kan også hentes på nogle 2012 modeller - men det er ikke alle modeller fra 2012, at app'en virker korrekt på i forhold til selve afspilningen." |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Det er da bare træls, at man ikke kan se TV2 Live på smart TV via deres APP ( På Sony )
SÅ jeg syntes IKKE det er en iorden app, tvært imod.
|
|
![]() |
|
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Kan man se live TV på Samsung appen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |