|
Tv2 play på Waoo boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2016 kl. 08:15 |
Hey
Kan nogen mon fortælle mig, hvorfor der er så stor forskel på TV2 play, afhængig af hvilken modtager det ses på? F.eks har jeg en app til mit LG 55" tv, og der vises alle de såkaldte "snigpremiere" udsendelser fint, opstillet i små bokse... Men på min nye boks fra Waoo (Arties 7210), står det bare totalt blandet, og kun i alfabetisk orden, uden nogle forklaringer eller henvisning til de snigpremiere udsendelser.. Nogen som ved noget om, hvordan jeg kan komme til at se de udsendelser igen, via Waoo boksen?? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke dit spørgsmål hører under Streaming Media. Her er der folk der har specifik viden.
http://forum.recordere.dk/streaming-media_forum62.html Redigeret af Kampus - 25-Maj-2016 kl. 09:50 |
|
![]() |
|
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har sikkert ret.. Jeg prøver der...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |