recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv2 Play spole i udsendelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv2 Play spole i udsendelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv2 Play spole i udsendelse
    Sendt: 30-Maj-2022 kl. 22:23
Er det kun mig eller er der andre der også har problemer med at spole i udsendelserne på TV2 Play når i benytter AppleTv (min er AppleTv 4K)
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 00:03
Har ikke problemer...
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 00:06
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Har ikke problemer...

Bruger du AppleTv?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Er det kun mig eller er der andre der også har problemer med at spole i udsendelserne på TV2 Play når i benytter AppleTv (min er AppleTv 4K)

Fungerer fint her på Apple TV 4K

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 06:40
Heller ikke problemer her umiddelbart. Apple TV 4K Gen 2.

Er der en særlig titel, som vi kan tjekke?


Redigeret af Rasmus Larsen - 31-Maj-2022 kl. 06:40
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 08:38
Virker pludseligt igen, havde samme problem for ca 14 dage siden, der afinstallerede jeg appen og geninstallerede og var så kørende igen, men denne gang virkede det dog ikke. Jeg abonnerer på TV2 Play Basis(Gratis), men ser ikke skyggen af reklamer mere(det kan jeg godt leve med)LOL
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 13:02
Jeg har problemet på Android TV. Efter seneste opdatering af TV2 Play appen virker fjernbetjeningens knapper til at spole, pause og afspille ikke længere. Det gælder både mit Sony-tv og Shield. På min Shield, der er sat til manuel opdatering, tjekkede jeg, at det virkede før opdateringen men ikke efter.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2022 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Er det kun mig eller er der andre der også har problemer med at spole i udsendelserne på TV2 Play når i benytter AppleTv (min er AppleTv 4K)
Så virker det ikke igen!!!!!
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2022 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Er det kun mig eller er der andre der også har problemer med at spole i udsendelserne på TV2 Play når i benytter AppleTv (min er AppleTv 4K)
Så virker det ikke igen!!!!!

Det virker fint hos mig. Appletv 4k.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2022 kl. 19:13
Hej Alle

Jeg har lige observeret følgende: Spoling virker ikke på TV 2 Play på Apple TV hvis:

Det er knappen for undertekster eller knappen for lydspor som er i fokus.

Der er selve tidslinjen som skal have fokus, for at spoling virker.

Så er en af knapperne i fokus, så tryk pil-ned en enkelt gang, for at få tidslinjen i fokus, og så virker spoling igen.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2022 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Jeg har lige observeret følgende: Spoling virker ikke på TV 2 Play på Apple TV hvis:

Det er knappen for undertekster eller knappen for lydspor som er i fokus.

Der er selve tidslinjen som skal have fokus, for at spoling virker.

Så er en af knapperne i fokus, så tryk pil-ned en enkelt gang, for at få tidslinjen i fokus, og så virker spoling igen.

  /Lars


Det er rigtigt, men det er ikke det der gør at jeg ikke kan spole, dog kun i perioder
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu