recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv2 play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv2 play

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pniels Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2011
Sted: Lemvig DK
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pniels Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv2 play
    Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 09:16
Hej Forum
Er der nogle der har haft held med at få tv2 play til at køre på android boks/stik?
Jeg har prøvet uden held på Neo x7, den skriver at den er Rooted, har kun opdateret en gang med original firmware, men tv2 play køre fint på min aldi tablet, tv2 fri er gratis på denne indtil nytår.
Mvh Peder
Peder
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 09:35
Prøv at søge efter Hide My Root i Google Play
Til top
Pniels Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2011
Sted: Lemvig DK
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pniels Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 10:49
jeg prøvede lige at installer denne, den skrive:  ERROR  failed to hide binary su, så jeg tror ikke boksen er rooted, men at tv2play tage fejl.
Jeg har også prøvet appen root tjek, den vil helle ikke køre.???? 
Peder
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu