|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
Ja, TV2 har ikke råd nu.
Er meget tilfreds med dr, nok også fordi min tid er knap, der er ingen i familien der ser alle de underlige programmer andet end ungerne ser x faktor. En af grundene til at det primært er TV2 og dr er alle de andres reklamer. Hører heller ikke meget radio, vil selv bestemme musikken. Men lad os få mere hd generelt. |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() |
||
Sjovt du nævner det, for så du nu eksempelvis herrre VM i SD på hhv DR1 og TV2 er du sku ikke i tvivl om, hverm der sendte det. TV2 komprimerer bare hårdere via DVB-T. Klaus |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Det var da noget af det mest forfærdelige sludder der endnu er skrevet på dette forum..........og det siger en del ![]() |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
||
Ja det må man da nok sige Gad vide om det er Pia K der har skrevet det
![]() |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
||
Det fremstår tydeligt, at du ingen indsigt har overhovedet.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() |
||
AT dette er det værst pladder der endnu er skrevet, kan jeg kun tilslutte mig.
Enndvidere syntes jeg at om TV2 sender i HD eller SD, kan være totalt ligegyldigt.
Kanalen er jo elendig i forvejen.
![]() |
|||
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
|||
![]() |
|||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
||
Det er vist en fra "Nationen!", der har forvildet sig herind... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |