|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ilfesto ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2005 Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 22-April-2008 kl. 21:31 |
Hej, Har forsøgt mig mange steder, men intet har givet resultat... Hvordan finder jeg TV2 Sport HD???? Bruger FloppyDtv, Mediaportal, har You see og fuld pakken, så det burde være der... Bor i Århus, og You See kan ik opyse ig hvor jeg skal scanne efter kanalen, nogen i området der kan hjælpe??????? Takker på forhpnd Morten |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Prøv på frekvens 610000.
|
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Hmm, meget mystisk det lyder som om du har talt med en person som ikke vil eller kan finde ud af at oplyse frekvensen. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Yousee kører på QAM64/256 de fleste steder. Du kan evt downloade Progdvb(Skod program, men gratis og fint til troubleshooting), og scanne 64/256 på symbolrate 6875. Derpå kan du evt eksportere din kanaltabel til fremtidig reference.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
SÅDAN!!!! 3 gang var lykkesn gang, da jeg fik fat i You See. 714.000, 16qam og virker det :))))))) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hvor er det dog belastende, at Yousee ikke bare kan lave den skide kanalliste, så vi selv kan gå ind og slå det op |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er totalt til grin! Han havde selv mediacenter, så han vidste præcis hvad jeg snakkede om. Men sagde også, at fangede en af dem de ikke havde et selv, vidste de knap nok hvad jeg spurgte om. Lad dog en liste, så slipper vi for at tale med den og omvendt, nemmest for alle :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |