recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 sport væk fra Yousee app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 sport væk fra Yousee app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 sport væk fra Yousee app
    Sendt: 14-Februar-2018 kl. 16:21
Hvor pokker er tv2 sport blevet af???? den har da altid været i app. når man har fuld pakke??
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Hvor pokker er tv2 sport blevet af???? den har da altid været i app. når man har fuld pakke??

Kommer an på om du er på hjemmenet. Mener ikke du kan se TV2's kanaler uden for hjemmet.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 18:32
Jeg kan heller ikke se kanalen i min oversigt selvom jeg er hjemme. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 18:57
Jeg kunne ikke se tv2, da det krævede betaling, men Zulu, sport osv har jeg stadig væk
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 18:59
Lige nu fungerer TV2 Sport for mig både i browser på Windows via YouSee bredbånd, via app på Android via WiFi (YouSee bredbånd) og på Android via 4G (YouSee Mobil). Jeg har grundpakke via andelsforning +10 bland selv kanaler oveni. Det er måske et specifikt problem for dig?
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2018 kl. 16:53
Det er Kun tv2sport der mangler, det giver ingen mening. resten af tv2s kanaler kan jeg sagtens se. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu