recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 sputnik film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 sputnik film

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 442
Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 sputnik film
    Sendt: 17-Februar-2006 kl. 13:35

Jeg kan fint køre og leje film fra TV2 sputnik når blot det foregår gennem min browser ude i XP på mit mediecenter.

Går jeg ind i selve mediecentret og trykker på "se film" under onlinetjenester tvsputnik -kommer der efter et stykke tid blot en stor blå skærm og ikke andet

Jeg har efter samtale med sputniks kundeservice været inde og fjerne licenser og herefter genindstallere licenserne, det hjalp dog ikke.

Har andre haft samme problem ???

Til top
srathje Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 12:37

Ja men efter at havde installeret den nye WINDVD så kørete det.

Hilsen

Søren

Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 16:09

Det hjalp desværre ikke med winDVD

Jeg kan stadig fint se de lejede film via min browser, men via mediecentret bliver alt bare blåt,efter at jeg klikker på vis film ikonet

Kan det mon have noget at gøre med den Flash-player man iflg sputnik skulle installere ?

Redigeret af ajaj
Til top
Henrik A Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Februar-2006
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 10:54

Hejsa

Jeg har samme problem - det bliver blåt og intet sker. Jeg ville også glæde mig over en løsning.

Amitech Living.

Til top
Astrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Marts-2006
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2006 kl. 17:39

Hej

Jeg har også samme problem via min Amitech - der bliver blå skærm. Jeg har dog fundet ud af følgende: Jeg har tre Windows profilere/brugere til mit homecenter, således at der er log ind til min søn, et til lille mor og et til mig selv. Jeg kan komme ind på film sputnik på 2 af profilerne, men ikke på mit eget. I de 2 profiler der virker bliver jeg advaret og skal sige ja til et par sikkerhedsspørgsmål før jeg kommer ind på sputnik film. Dette skal jeg ikke på den profil, der ikke virker. Jeg tror nok at jeg til denne profil første gang jeg loggede på sputnik sagde ignorer til det sikkerhedsmæssige spørgsmål. Derfor tror jeg det er et sikkerhedsmæssigt spørgsmål, men jeg ved ikke hvorledes jeg nulstiller min profil igen?

For at se om dette kan være problemet – kunne en af jer forsøge at oprette en ny ekstra profil og så logge ind med den profil.

MVH Troels

Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2006 kl. 00:28

Jeg må desværre sige, at det med profilerne intet har med den blå skærm at gøre.

Jeg har snakket med både TV Sputnik og Nordisk film support, og de er klar over problemet som er meget kendt. Problemet ligger i filmafviklingen i mediecentret. Der arbejdes på at lave et plugin der løser problemet. Men det er åbenbart svært for de prøvetests jeg har testet for dem virker ikke. Men det kommer jo nok på et tidspunkt.

Til top
Bergy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Marts-2004
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2006 kl. 12:28

Hej!

Havde samme problem, men efter jeg har købt en ny router er der ingen problemer mere...Smile

Havde også fat i Sputnik support som desværre ikke kunne hjælpe.

Til top
npa-at-dvd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-November-2004
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2006 kl. 08:41
Er der nogen, der kender status for det omtalte plugin? Jeg har nemlig også problemer med blå skærm i MCE, men har ikke problemer i Media Player.
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2006 kl. 16:40

Jeg tror desværre at sagen er røget i "sylteskuffen". Jeg har ikke fået flere tests tilsendt, og har ikke selv kontaktet TV Sputnik og Nordisk film yderligere (den ansvarlige er i øvrigt en fyr ved navn Aaron Day) da feedbacken er extrem dårlig.

Det må åbenbart gå godt for TV Sputnik, siden de ikke ønsker nye mediecenter-ejere som kunder

Til top
Bar2D2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Oktober-2008
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2008 kl. 20:42
Jeg er godt nok træt af Sputnik nu.  Vi hat betalt oh fået kvitterin med mail, men blå skærm!
Nu ser vi filmet på CDON.com i steden for. Det tåg kun 2 minuter til at oprette bruger, betale og da film kom frem!!
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2008 kl. 01:02

Er du klar over at den her tråd er 2 år gammel!

Sputnik er en død sild

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Bar2D2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Oktober-2008
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2008 kl. 07:53
Citér Er du klar over at den her tråd er 2 år gammel!

Ja, men jeg skulle af med mine frustrationer ;)

Citér Sputnik er en død sild

Det var jeg ikke klar over!

Redigeret af Bar2D2 - 05-Oktober-2008 kl. 07:53
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu