Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 15:29 |
Pade2204 skrev:
selve opdateringen virkede men hjalp ikke på underteksterne.
Opdaterede via usb nøgle osv.
|
Ok, jeg forstod det som, at du slet ikke kunne få opdateret.
Det er sku godtnok underligt det hele.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 15:31 |
PerW skrev:
flemming larsen skrev:
PerW skrev:
NIX. Min søns er den nordiske model (XXE). og her virker undertekster på TV2 ikke. |
Hvordan er teksterne sat op?
Hvis jeg har mine sat til hørehæmmede, så er der ikke altid tekster på de udenlandske programmer. Jeg ved så ikke om man kan vælge på jeres tv.
|
Det ved jeg ikke længer, da det er til rep. Samsung kendte godt til problemet og det skulle opdateres. Hvis man valgte TV2 kunne man klikke undertekst kanppen uden at der kom tekster. På TV2FILM kunne man med samme tast klikke undertekster frem/væk. På mit Sony kunne jeg¨på samme tid se undertekster på TV2, så de blev sendt ud.
|
Så vil jeg da håbe for jer at det kommer til at virke.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Jamic
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 464
|
Sendt: 28-September-2009 kl. 16:02 |
Hej
Jeg modtog flg. mail idag fra Samsung Support, som svar på min mail vedr. problemet.
P.T. er der ikke nogen løsningpå problemet med manglende undertekster på TV2 på D.TV. Vi har fået information om, at Samsung undersøger, hvad der kan gøres fra Samsungs side for at løse problemet
Mvh Jacob
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 28-September-2009 kl. 16:05 |
Det var da en kedelig mail at få.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1049
|
Sendt: 28-September-2009 kl. 21:07 |
Jamic skrev:
Hej
Jeg modtog flg. mail idag fra Samsung Support, som svar på min mail vedr. problemet.
P.T. er der ikke nogen løsningpå problemet med manglende undertekster på TV2 på D.TV. Vi har fået information om, at Samsung undersøger, hvad der kan gøres fra Samsungs side for at løse problemet
Mvh Jacob |
Ja det er da hamrende irreterende. Men er tv'et ikke mangelfuldt hvis ikke den kan tage en landsdækkende tv station's undertekster - når der nu står "dansk model" "Dansk mpeg 4 DVB-T/C" osv osv... ? Desuden er det da mærkeligt at skrive at "samsung undersøger..." når nu man skriver fra Samsung selv.
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 28-September-2009 kl. 22:39 |
Jo, jeg vil da tro det er en mangel ved produktet, hvis det ikke kan vise tekster på TV2, medmindre det er blevet oplyst.
Prøv at vend den i jura-forummet, de er lidt stive i den slags. Spørgsmålet er vel om I har købt jeres TV under falske forudsætninger eller lign.
|
mvh Christian
|
 |
Viking30
Bruger
Oprettet: 24-November-2005
Point: 82
|
Sendt: 03-December-2009 kl. 10:41 |
Dem der havde problemer med undertekster på TV2 på deres Samsung TV, har i fået problemet løst?
|
 |
sorenjensendk
Junior bruger
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 42
|
Sendt: 03-December-2009 kl. 11:42 |
Viking30 skrev:
Dem der havde problemer med undertekster på TV2 på deres Samsung TV, har i fået problemet løst? |
Ja jeg har hentet den sidste Firwareopdatering hos SAMSUNG og den har klaret problemet med underteksterne på TV2 - de virker helt perfekt nu. 
For en god ordens skyld kan jeg fortælle at mit TV er et LE32B455 (Nordisk model)
Søren J
|
 |
stigc
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 447
|
Sendt: 03-December-2009 kl. 12:24 |
Viking30 skrev:
Dem der havde problemer med undertekster på TV2 på deres Samsung TV, har i fået problemet løst? |
Jep mit er en LE26B355 nordisk model, så den måtte en tur på værksted (tog 10 dage), og ifølge værkstedets track and trace, så tilbragte den mere tid hos forhandleren inden den blev sendt videre  , end på selve værkstedet (1 dag).
Redigeret af stigc - 03-December-2009 kl. 12:25
|
Stig
Blot min ringe mening !
|
 |
Viking30
Bruger
Oprettet: 24-November-2005
Point: 82
|
Sendt: 03-December-2009 kl. 12:48 |
Tak for svar begge to :)
|
 |
Knudsen
Bruger
Oprettet: 27-Oktober-2004
Point: 52
|
Sendt: 17-Januar-2010 kl. 11:22 |
Jeg havde sjovt nok samme problem med mit nye Panasonic TX-P42G10... Ja det er i hvert tilfælde hvad der står på min faktura, men det er faktisk en P42GA11... Nå, nok om det...
Jeg skiftede og skiftede og atter skiftede indstillinger - uden at det virkede, indtil jeg skiftede kanal og retur til TV2, ja SÅ virkede instillingerne... Så moralen er - og hermed et lille tips: Hvis du skifter indstillinger for undertekster, så virker det altså FØRST ved skift af kanal...!
Info: Jeg kører YouSee direkte ind i TV'et, og har derfor lavet setup med Sprog=Dansk, Land=Sverige (For at på EPG til at virke over en hel uge)
|
 |
wolffbrix
Ny bruger
Oprettet: 26-Maj-2008
Point: 15
|
Sendt: 28-Januar-2010 kl. 23:02 |
Hvordan skiftede du land til Sverige?
Jeg kan ikke finde muligheden i menuen.
Michael Wolff