recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 undertekster på Samsung (yousee)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 undertekster på Samsung (yousee)

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 07:51

Er der nogen der har den opdaterede firmware til et LE32B355, og hvis ja, kan man så selv opdatere det på én eller anden måde?

Jeg ville være SÅ træt af at skulle sende det til reparation, jeg har nemlig tinnitus, og bruger tv'et som "sovepille" med sleep timer funktionen. Uden tv'et kørende i baggrunden, hører jeg kun det forbandede hylen i ørerne, og så er jeg ikke mange sure sild værd dagen efter Dead
(og hvem ved hvor længe det tager inden man har tv'et tilbage igen!
De af jer der har fået opdateret på værksted, har i selv indleveret og hentet det igen, oder was?
(mit er købt hos elgiganten)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 08:28
Denne løsning lyder måske lidt banal - men har selv været ovre hos en bekendt, som lige havde købt nyt Samung TV, vist nok en af de rigtigt gode modeller (ka' ik' lige huske det)
Hun havde også problemer med bl.a undertekst på TV2 og TV2 Film.
Jeg kørte en firmware opdatering, som jeg havde installeret på en USB-dongle (det står hvordan det gøres i manualen (og på Samsung's supportsider)
Det viste sig, at tv'et havde den sidste nye firmmware. - Nå, hva' gør en klog så ? 

Tjah - jeg smuttede ind i TV-et's indstillinger og opdagede, at undertekster var slået fra som standard (hun havde slet ikke været i indstillingerne endnu, da det kun lige var pakket ud og hentet kanaler.) Jeg slog så det til !
Og det hjalp sørme så - og nu vises undertekster fint hver gang og på alle kanaler. Thumbs Up

Mvh. Roland

Redigeret af Roland - 13-Marts-2010 kl. 08:32
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 08:30

Du har ikke krav på et andet TV, men da vi afleverede vores hos Elgiganten, lånte vi et andet imens.

Vi bragte selv TV'et til Elgiganten, da vi synes det var nemmerer for os. Men det er ikke krav. Se evt: http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/afhjaelpning

Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Tjah - jeg smuttede ind i TV-et's indstillinger og opdagede, at undertekster var slået fra som standard (hun havde slet ikke været i indstillingerne endnu, da det kun lige var pakket ud og hentet kanaler.) Jeg slog så det til !
Og det hjalp sørme så - og nu vises undertekster fint hver gang og på alle kanaler. Thumbs Up

Mvh. Roland

Arhh...så banal er fejlen desværre ikke her Wink
Jeg har prøvet at slå dem fra, foretrukne, dansk, skifte kanal mellem hver gang jeg ændrede en indstilling, taget strømmen fra tv'et efter ændret indstilling, og intet har hjulpet Confused

Men der er ikke nogen USB-indgang på et LE32B355, så det må nok på værksted Ouch
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Du har ikke krav på et andet TV, men da vi afleverede vores hos Elgiganten, lånte vi et andet imens.

Vi bragte selv TV'et til Elgiganten, da vi synes det var nemmerer for os. Men det er ikke krav. Se evt: http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/afhjaelpning

Jeg beder heller ikke om et andet tv, jeg er fint tilfreds med kvaliteten kontra prisen...hvis bare alle funktionerne var til stede Smile
(og så kunne man håbe de også har fået rettet den nyeste firmware til LE32B355 så man kan sortere i kanalerne, men jeg gør mig ingen store forhåbninger!)
Mvh. Mureren

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 08:56
Det jeg mente var, at du har ikke krav på et låne TV.

Da vi have et Le32B355 fik vi danske undertekster og mulighed for at sorterer kanalerne, da vi satte det op til EU model i servicemenuen.
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 12:36
Det lyder lovende!
Hvordan kommer man i servicemenuen?
Mvh. Mureren

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 13:55
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 18:47
Æv...nu har jeg forsøgt flere gange, og jeg får ingen ny menu op :-(
Nå, men på den positive side, så har jeg fået sorteret kanaler ved at vælge "Norge" som land :-)
Mvh. Mureren

Til top
Mohrak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-December-2009
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 21:46
Aldrig mere Samsung.....

Har 3 fladskærme - 2 Sony og en Samsung.

Med samsung er der problemer med undertekster og værre endnu - man kan ikke flytte rundt på kanaler ??? Kun slette....

Sony virker - er meget mere brugervenligt i menuerne. Sørgeligt....

I øvrigt til all ejer der også leder. Netværks ID er 701 eller 700  - se på Yousee her: 

Mvh Jeppe
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu