|
TV3 hos Boxer |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kommer TV3 ikke bare til at erstatte TV2Sport ? Skulle den ikke udgå?
Nickelodeon rykker de ikke - det er børnes foretrukne kanal på Boxer, så den er fredet.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Online Point: 2830 |
|
Fungerer da fint, men du kan jo vælge ikke at købe det
![]() |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
Citat:
Fungerer da fint, men du kan jo vælge ikke at købe det
![]() Svar : Ja. sker også fra. 1. jan |
||
![]() |
||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
|
Jeg har haft Boxer tv fra første dag det startede, og det fungere stabilt uden de store problemer og glæder mig til Tv 3 så kan jeg slipper for 2 udbydere, og nu hvor min Humax boks efter sidste opdatering også virker til optagelse af Boxer tv
![]() Redigeret af kallek - 17-November-2012 kl. 12:30 |
||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
![]() Idag:
Antennekavlitet 95 %
Antennestyrke 97%
Nej systemet er helt galt (Det er ikke Boxers skyld ),
for mange kanaler på for lidt plads.det sidste er Boxers skyld.
Jeg synes kvalitet er for dårlig.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
|
Det er meget muligt at Boxer har for mange kanaler i deres mux, så bitraten bliver for lav (en subjektiv vurdering). Dine tal ovenfor fortæller intet om det, de siger alene noget om hvorvidt du modtager den korrekte bitstrøm (data) fra Boxer. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
|
Enig
I et tidlige indlæg blev antennen nævnt..roden til alt ondt
![]() Min antenne fejler intet.
(en subjektiv vurdering)......... ja, logik for perlehøns
ja også hvis man smed 20 kanaler ind på en Mux
En hver kan da regne ud er dette system er sårbar for flere kanaler.
|
||
![]() |
||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
|
Jeg går jo ikke ud fra man har Boxer tv hvis man ikke er tilfreds ![]() |
||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Det eneste tekniske problem jeg har med Boxer, er at CI+ modulet en gang imellem mister kommunikationen med tv'et, så skal det tages ud og sættes i igen, så virker det igen.
Jeg er godt nok tilfreds med Boxer, selvom jeg godt kunne ønske mig lidt bedre billede. Det er dog ikke nok til, at jeg vil gå tilbage til parabol og få enten for få kanaler eller for mange kanaler. Det samme problem er gældende for fiber og TDC Trio, som er de eneste andre muligheder her. Der er enten for få eller for mange kanaler. Boxer Mix passer perfekt til mig, nu bliver den endnu mere perfekt. Redigeret af Ham_Der - 18-November-2012 kl. 19:19 |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hvilken model Tv og kort har du? Oplever det samme med en Sony tv EX 723,og en Neotion CI+ modul Mvh. |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Det er ligeså Neotion CI+, både i et Panasonic og et Grundig tv sker det. Har to tv, to moduler og to kort.
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej. Tak for svaret,var ellers ved at få den ide at det var min Sony der var noget galt med. Mvh. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |