|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
lpehrsson ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Intet andet end at installere beta versionen. Om det er nødvendigt at fjerne den gamle version eller ej skal jeg ikke kunne sige. Jeg fjernede den og genstartede først men gjorde ikke noget i forhold til MCE. |
|
![]() |
|
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Det ser ud til, at pixelering på TV3+ er forsvundet af sig selv hos mig. Jeg kører med seneste officielle drivere fra Digital Everywhere, og altså ikke beta-versionen fra d. 19. september. Jeg oplever stadig heftig pixelering på BBC Prime... |
|
![]() |
|
lpehrsson ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Bedst som jeg troede at beta driverne var løsningen, så var der igen periodisk pixelering på 3+ under gårsdagens Top Gear...
|
|
![]() |
|
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
jeps, pixelering er tilbage for fuld styrke....
|
|
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
|
![]() |
|
Henrikg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Er der nogen der har fået løst dette problem? Jeg har prøvet at finde en løsning sammen med DE support, men har desværre ikke nået længere end at "det er et TV Pack problem"...
![]() |
|
![]() |
|
jacobjust ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
har stadig samme problem. Det forsvandt et par dage, men så kom det igen. Må have været noget Yousee signal der blev anderledes. Har sendt endnu er pixelreing fejl request til support i dag. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Øhhh har du windows 7?, Jeg vil også være med....
|
|
![]() |
|
Henrikg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Ja, min lille kommentar til dem, om at der er flere med samme problem blev pænt ignoreret fra deres side af :-) Jeg føler selv jeg har prøvet det meste; skifte MPEG2 decoderen, utallige hot fixes, tidligere grafikdrivere, etc. Er der nogen der har prøvet at undersøge hvorfor det kun rammer bestemte kanaler? Jeg er ikke ekspert så det eneste jeg kunne komme i tanke om var, om de alle lå på en bestemt frekvens eller frekvensområde men det gør de såvidt jeg kan se ikke... |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Digital-Everywhere har nok meget svært ved at undersøge problemet, hvis det kun opstår på en enkelt kanal fra YouSee - De har jo ikke adgang til YouSee's signal. Bedste måde for en mulig løsning at rippe en komplet transport stream af den frekvens hvor 3+ ligger. (F.eks med TSReader) Herved kan denne uploades / sendes til DE, hvorefter de kan kigge lidt på streamen. (Dog et problem hvis de ikke kan se noget problem med streamen, da de ikke kan decode signalet uden et YouSee kort og derved ikke selv se fejlen) |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Et transponder dump er allerede afkodet. Så de skal ikke have YouSee kort. Det fungere for TerraTec med dumps af TV3... så mon ikke Digital-Everywhere kan også. |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
NEJ, hvis du ripper en hel transport stream, alt på en bestemt frekvens får du alle data raw og før decode. Så hvis man senere kører dem igennem et modulator kort og ind i FireDTV -> Media Center er kanalerne stadigvæk kodet. Snakker ikke om at optage en kanal som transport stream med undertekster som f.eks FireDTV kan, men at rippe en bestemt frekvens. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Har i prøvet at undersøge hvilke specs der er på MPEG2 i streamen?Og dernæst sammenligne med andre kanaler. Kunne jo være et problem med VBR/CBR GOP structure eller lignende som decoderen har vanskeligt ved at håndtere.
Stofa har ingen problemer med nogen kanaler BTW... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |