|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Jeg fandt den på kanal 60 på det analoge Stofa-signal her i Slagelse. |
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
den er på den digitale i Århus C
|
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
Brian Broe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
|
Sært.. Jeg har den ikke på DVB-C i 8260, men 6'eren dukkede op af sig selv.. Jeg tjekkede lige Zaptoren.. Der er den godt nok.. Så burde den vel også være på DVB-C. Redigeret af Brian Broe - 23-Marts-2009 kl. 19:55 |
||
Sony KDL-40W4500 m. Stofa DVB-C - Sony DAV-F200 - Apple TV 2 m. XBMC - Xbox 360 - iPad 1 - HTC Legend
|
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
|
Den er desværre ikke kommet i Kolding.. Har heller ikke fået 6'eren, den er dog som prøve på analog.
|
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
AFIK er gået helt istå, tidligere var de altid fremme i skoene når det drejede sig om nye kanaler, det er de sgu ikke længere! |
||
![]() |
||
dennis.p ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
ville det hjæpe at klage til AFIK..
6'eren og 3 Puls må jo siges at være nogle ret så højt profilerede kanaler som alt andet lige er MUST for de seriøse udbyder..... eller antenneforeninger zaptor burde kunne lægge den på digitalt uanset forening... Det gjorde de jo med TV2Film HD fx.... |
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
|
Der er genealforsamling her den 31 marts hos AFIK. Så hvis vi er en del der stiller op, så må de da kunne høre vores opråb. http://www.afik.dk/index.php?page=40&show=news
|
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
dennis.p ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
ja, jeg har også lige set det...
den er nu plottet ind i min iCal.... så må vi mødes der og lufte vores utilfredshed.... |
||
![]() |
||
Bart ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Har du den på Zaptoren i Digital?? |
||
Pioneer 427XD
Zaptor Hjørring AntenneSelskab |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg har nu fået mail fra AFIK i kolding som siger de arbejder på at få 3Puls ind i pakken... så nu må vi se hvad det bliver til
|
||
![]() |
||
PPD77 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 257 |
![]() |
|
Samme her....jeg brokkede mig også til AFIK, og fik en mail idag om at de forsøger at få den lagt på analog inden weekendens landskamp, men de vil ikke love det. Den kommer dog nok ikke på Zaptor lige med det første...
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Jeg har kun analogt tv herhjemme, så det kan jeg ikke svare på. Men jeg får tv gennem HAS. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |