|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
||
tak JeTex men det er nok for bredt, det er et forlænger ledning jeg søger, og ikke en adapter.
|
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
||
nu er det jo så samtlige kanaler der er problemer med. vi har dog heldigvis ikke nået amerikanske tilstande endnu. jeg kan ikke huske kanalen, men der er nogle steder hvor de har en hel bar i bunden eller toppen hvor de konstant kører reklamer. Tyskeren er også meget slemme til at smide annoncer for alt muligt og fremtidige udsendelser ind overalt på skærmen. jeg har set nogle steder hvor det er så meget som næsten 50% af skærmen der er dækket i den tid de ruller. (dog typisk lige efter eller før en reklamepause!)
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Kan du bruge denne?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
||
![]() og ikke hen
![]() ![]() Redigeret af taj59 - 16-Maj-2011 kl. 17:49 |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
||
Det er da frygteligt ligegyldigt hvis man nu engang gerne vil kunne se noget som aldrig kommer på gratis TV. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Ja, så har jeg ikke kunnet finde dem, desværre.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
![]() |
||
Hvad er det for en gratis TV du taler om?
![]() Jeg er helt holdt op med at se fodbold, jeg gider det ikke mere, på grund af: 1- reklamer 2- for høj baggrunds lyd (Tilskuerne) man kan næsten ikke høre hvad kommentatoren siger og skruer man op for lyden så kan man næsten ikke undgå høreskader 3- Lyd niveauet bliver lige pludselig højt når det kommer reklamer i pausen, hvilket er også irriterende.
Konklusion: jeg overvejer stærkt at opsige mit kabel TV antenne abonnement.
|
|||
![]() |
|||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
||
Flemming,den må du længere ud på landet med,og jeg er sikker på at du godt ved hvad medie licensen dækker over.Jeg vil gerne betale min licens og så slippe for alle de åndsvage reklamer der er på TV2 - TV3 osv.
Iøvrigt er det da småpenge iforhold til alle de film som dumper ind af din brevkasse næsten hverdag.
carsten
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har bare betalt licens i en evighed, og har ikke sat mig ind i den nye såkaldte medielicens. Jeg ved bare at dr har nogen af de kanaler jeg ser mindst på.
Om jeg så købte 50 film om dagen, så har det ikke noget med licens at gøre. Det er bare en nydelse.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |