|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Flemming.
Vi er stort set enige,bortset fra at jeg nok ser DR's kanaler mest.(især her i kolonihaven)
![]() carsten
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg er heldigvis ikke så meget med i vores kolonihave. Det er altså bare ikke mig, så jeg er kun den der bygger, og så har jeg lidt ferie når familien er derude.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Ja sådan er vi så forskellige.Vi bor her fast fra 1-4 til 1-11,så TV Blu-ray og HIFI skal bare fungere.
carsten
|
|
![]() |
|
![]() |
Undskyld OT
![]() |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
må tilslutte mig trådens oprindelige emne.. jeg stoppede faktisk med at se en kamp, netop pga dette.. det irriterede mig så meget på soveværelses 32"
Jeg har egentlig kun Yousees fulde pakke pga. af fodbold, og den har været lækker i år med TV6 HD med Premier league, men det her er bare for meget.
var i USA sidste år hvor de kører store bannerreklamer med animationer og bevægelser i, det var også frustrende, men det var ikke konstant...
Forstår ikke de ikke selv kan se dette er et issue.
|
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
[QUOTE=Rasmusdc]må tilslutte mig trådens oprindelige emne.. jeg stoppede faktisk med at se en kamp, netop pga dette.. det irriterede mig så meget på soveværelses 32"
jeg ser selv i øjeblikket på en 32" i stuen, og kan dårligt se kampen for banner, men måske skulle vi sende en mail til 3+ og fortælle dem om vores synspunkt, vedrørende dette problem
![]() |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() |
Mit problem er værre, jeg tør slet ikke bruge mit 50VT20 pga. alle deres forbandede logoer. Mit PX70 og PZ800 led dog ikke under disse logoer. Jeg er derfor, desværre, kommet i tvivl om plasma eller lcd. Tvivlen forsvinder dog hver gang jeg ser et lcd billede, men bliver f...... tosset hvis et VT30 ikke er stort bedre end VT20 hvad logoer angår. Hvad er værst, et tv man næsten ikke tør bruge, eller en teknologi der i mine øjne giver dårligere billede? |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
nu har jeg sendt en mail til 3+ og her er hvad jeg skrev til dem
Emne: problemer med banner på 3+ Onside Hej vi er mange der er trætte af at i har 4 banner på, når man ser fodbold !! Et i hvert hjørne,
os der har plasma tv, risikerer at logoerne brænder sig fast (Burn in), og vi ved sgu da godt hvilken kanal vi ser fodbold på, og jeg vil gerne høre om det er noget i vil gøre noget ved ?? her er et forum hvor det bliver diskuteret. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97264&PN=1&title=tv3plus-dkket Så må jeg se hvad de svarer ![]() Redigeret af taj59 - 17-Maj-2011 kl. 18:43 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hmm, Linket er jo til denne tråd. ?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
hvordan skulle de ellers se, hvor vi diskuteret emnet, vågn op kære ven
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er vel ikke grund til at linke til tråden, da tråden jo handler om emmnet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
og kopieret det over i denne tråd, hvor svært kan det være at forstå dette
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |